اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان باسفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد؛

نامجو وزیر معین رئیس‌جمهور و دولت در گچساران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: در دور چهارم سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران، وزیر نیرو به ‌عنوان وزیر معین رئیس جمهور در گچساران است.

نامجو وزیر معین رئیس‌جمهور و دولت در گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گچساران اظهار کرد: افزون بر ۹۵ درصد از پروژه‌های سفر اول و دوم ریاست جمهوری در گچساران به بهره‌برداری رسیده است.
وی ابراز داشت: در مجموع سفرهای ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد و پروژه‌های اعتبارات سرمایه‌ای و دو درصد نفت، ۶۹۶ پروژه تصویب شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد، تعداد ۲۲۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۶۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.
سجادپور تصریح کرد: ۹8 درصد پروژه‌های دور اول سفر ریاست جمهوری، اجرا و به اتمام رسیده و سه درصد باقی‌مانده با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست پیگیری و اقدام است.
وی عنوان داشت: ۷۶ پروژه نیز در دور دوم سفر ریاست جمهوری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به تصویب رسید که ۹۰ درصد این پروژه‌ها نیز اجرایی شده است.
سجادپور بیان داشت: ۱۰ درصد باقی‌مانده از مصوبات دور دوم با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.
این مقام مسئول در گچساران با تأکید بر فرآهم آوردن زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران از مسئولان ادارات و نهادهای گچساران خواست تا همکاری لازم را ستاد استقبال از هیئت دولت داشته باشند.
سجادپور با بیان اینکه وزیر نیرو به عنوان وزیر معین در گچساران حضور می‌یابد، افزود: شورای اداری گچساران با حضور وزیر نیرو در صبح روز چهارشنبه تشکیل می‌شود.
معاون فرماندار گچساران با اشاره به بازدید وزیر نیرو از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی ابراز داشت: در این سفر وزیر معین مصوبات سه دوره سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران را بررسی و روند اجرایی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
سجادپور با اشاره به اقامت دوروزه وزیر نیرو در گچساران گفت: وزیر نیرو علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم  در محل این ستادهای مردمی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت حضور داشته و برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت در گچساران را پیگیری می‌کند.
وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی با رئیس جمهور با حضور معاونان وزیران در شبکه بهداشت و درمان گچساران جنب فرمانداری این شهرستان تشکیل می‌شود و زمینه دیدار مردم با اعضای هیئت دولت در گچساران فرآهم است.
سجادپور از دریافت نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در این سفر به صورت ثبت در سیستم سامد خبر داد و گفت: پس از ثبت این نامه‌ها در سیستم سامد شماره پیگیری به افراد داده ‌می‌شود که آن‌ها می‌توانند پس از 10 روز از طریق شماره تلفن 111 درخواست‌های خود را پیگیری کنند.
وی گفت: مردم می‌توانند از طریق تلفن 111 و بدون مراجعه حضوری درخواست‌های خود را در سیستم سامد ثبت کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران بیان داشت: پایداری ارتباط مستقیم دولتمردان و کارگزاران نظام با مردم و نیز عدم اتکای دولت در تصمیم گیری‌ها و گزارش‌های رسمی و اهتمام جدی به مسائل و مشکلات استان‌ها سبب شده سفرهای استانی به‌عنوان نقطه قوت و دستاورد برجسته دولت تلقی شود.
سجادپور با اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی رئیس جمهور در استادیوم ورزشی تختی گچساران، ابراز داشت: پیش‌بینی خودروهای مورد نیاز، آمادگی برای اسکان و تغذیه هیئت‌های همراه و تیم‌های مستقر تمام وقت اطلاع‌رسانی به‌موقع به شهروندان و مهیا‌کردن وسیله ایاب و ذهاب برای مردم در نقاط مختلف شهری و مرکز دهستان‌ها از جمله موارد مهم و ضروری بوده که در برنامه‌ریزی‌های ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه در گچساران پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول