اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین سفر به قلب نفتی ایران؛

رئیس‌جمهور وارد ورزشگاه تختی گچساران شد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور در دور چهارم سفرهای استانی خود، با صلوات‌های مردم گچساران وارد ورزشگاه تختی گچساران شد.

رئیس‌جمهور وارد ورزشگاه تختی گچساران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در ادامه برنامه سفرهای استانی، دکتر احمدی‌نژاد لحظاتی پیش وارد ورزشگاه تختی گچساران شد و مورد استقبال بی‌نظیر مسئولان و مردم ولایت‌مدار این شهرستان قرار گرفت.
با وجود اینکه ساعت حضور رئیس‌جمهور در گچساران ساعت 13 اعلام شده بود، از ساعات آغازین صبح جمع زیادی از مردم در ورزشگاه تختی گچساران محل سخنرانی رئیس جمهور در انتظار دیدار رئیس دولت لحظه شماری می‌کردند.
در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور مردم ولایی و شهیدپرور گچساران با سردادن شعارهایی در حمایت از رهبری، رئیس جمهور و نظام مقدس جمهوری اسلامی از احمدی‌نژاد استقبال کردند، مردم گچساران پلاکاردهایی حاوی شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور و خوشامدگویی به وی و اعضای هیئت دولت با خود به همراه دارند.
به اهتزاز درآمدن هزاران پرچم سه‌رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان مردم گچساران جلوه‌ای زیبا و به یادماندنی به استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور داده است.
خوش‌آمدگویی قومیت‌های مختلف با زبان‌ها و گویش‌های مختلف با نوشته‌هایی بر روی پلاکاردهای مردم از دیگر جلوه‌های منحصر به فرد در این استقبال است.
حضور دانش‌‌آموزان، دانشجویان و نیروهای نظامی و انتظامی در ورزشگاه تختی گچساران قابل توجه است.
تعدادی از جانبازان، سوار بر صندلی‌های چرخدار در حالی که عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور را با خود دارند، در ورزشگاه تختی حضور پیدا کرده‌اند.
در این حضور بی‌نظیر مردم گچساران در استادیوم تختی دلدادگی مردم این شهرستان به آرمان خدمت و عدالت را نمایان می‌کند.
گچسارانی‌ها از زن و مرد و پیر و جوان با طنین صلوات  و شعار و خوش‌آمدگویی در میان دود اسپند منتظرند تا میهمان خود را ارج نهند.
قرار بود رئیس جمهور ساعت 13 وارد گچساران شود که به دلیل استقبال گرم مردم یاسوج در مسیر استقبال، با تأخیر وارد ورزشگاه تختی گچساران شد.
به گزارش فارس رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی خود و در قالب سفر چهارم خود به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران سفر کرده‌اند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول