اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواسته مردم گچساران از رئیس‌ جمهور:

ارتقای فرمانداری گچساران به فرمانداری ویژه

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: ارتقای فرمانداری گچساران به فرمانداری ویژه خواسته مهم مردم گچساران از رئیس جمهور است.

ارتقای فرمانداری گچساران به فرمانداری ویژه
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده ظهر امروز در آستانه و در بدو ورود رئیس جمهور به ورزشگاه تختی گچساران با اشاره به سفر چهارم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مردمی که امروز افتخار میزبانی حضرتعالی را دارند در دوران انقلاب اسلامی همواره در دو جبهه جانفشانی کرده‌اند.
علیزاده جبهه دفاع مقدس  را یکی از عرصه های حضور بی‌نظیر مردم گچساران دانست و گفت: در عرصه دفاع مقدس با حضور و تقدیم 10 هزار شهید، و رزمنده جانباز و آزاده، جان به فرمان ولی امر مسلمین بوده و هستند.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران حراست و حفاظت از تأسیسات نفت و گاز را از دیگر عرصه‌های ایثارگری مردم گچساران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تأسیسات نفت و گاز گچساران در عرصه جغرافیایی چهار استان بوده که در زیر سخت‌ترین بمب باران‌ها و موشک باران‌های دشمن بعثی با جان و پوست و استخوان از تأسیسات نفت و گاز حفاظت کردند و قطرات نفت را با قطرات خون خود جاودانه تضمین کردند.
علیزاده خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: امروز این مردم با حضور پرشور خود از خدمات بی‌سابقه دولت نهم و دهم تقدیر کرده و از شما به خاطر دفاع از ارزش‌های اسلام و ایستادگی در مقابل امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم بین‌المللی تقدیر و تشکر می کنند.
فرماندار گچساران خطاب به مردم این شهرستان ابراز داشت: در این روز تاریخی از شما مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا، روحانیت معزز، بسیجیان و ایثارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان، کارمندان و کارگران، فرهنگیان و بازاریان و روستائیان و همه اقشاری که افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید به خاطر این میهمان‌نوازی تقدیر و تشکر ویژه دارم.
علیزاده بیان داشت: گرچه مسائل و مشکلات و خواسته‌های به حق شما مردم گچساران صبح امروز در جلسه شورای اداری که به ریاست وزیر نیرو تشکیل شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما چهار مورد مهم و اساسی به‌عنوان زیرساخت‌ همه خواسته‌ها و مطالبات شما تقدیم رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی می‌شود.
وی اولین مشکل مردم گچساران را بیکاری عنوان کرد و افزود: بیکاری مهم‌ترین مشکل فرآروی جوانان گچساران بوده و در همین راستا تأمین اعتبار لازم برای پروژه سد و نیروگاه چم‌شیر، تسریع در عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی گچساران، آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی برق برای حل مشکلات این پروژه‌ها در گچساران مؤثر است.
علیزاده افزود: تأمین اعتبار لازم برای آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه فرآورده‌های نفتی لیشتر و آغاز عملیات کارخانه سیمان می‌تواند مشکل‌گشای معضل بیکاری باشد.
فرماندار گچساران راه‌اندازی و آغاز به کار فرودگاه گچساران را از دیگر خواسته‌های مردم گچساران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فرودگاه گچساران بیش از 9 شهرستان را در چهار استان مورد پوشش قرار می‌دهد، صدور مجوز پرواز در این فرودگاه از انتظارات مردم است.
علیزاده تصریح کرد: نسبت به طرح پتروشیمی الفین گچساران که در گذر زمان پیچ و خم‌های طولانی را طی کرده است درخواست عاجزانه داریم که دستور فرمائید 40 درصد از سهام این پتروشیمی به مردم شهیدپرور گچساران اختصاص داده شود.
وی ارتقای فرمانداری گچساران به فرمانداری ویژه را دیگر خواسته مردم گچساران عنوان کرد و ابراز داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مساحتی افزون بر 60 هزار کیلومتر در محدوده جغرافیایی چهار استان قرار گرفته است.
علیزاده افزود: بنا به ضرورت برقراری امنیت تأسیسات نفت و گاز، هماهنگی و تسریع در امور، وحدت و مدیریت این تأسیسات نفتی مردم گچساران خواهان ارتقای فرمانداری به فرمانداری ویژه هستند که این امر سبب حل بسیاری از مشکلات محلی و حتی ملی می‌شود.
فرماندار گچساران در پایان سخنرانی خود با تشکر از حضور میهمانان رئیس‌ جمهور و اعضای هیئت دولت، میهمانان کشوری و استانی در جمع مردم ولایت‌مدار گچساران ابراز داشت: اجتماع پرشور و تاریخی مردم گچساران در استقبال از مسئولان خدوم نظام را به نشان مردم‌سالاری دینی ارج می‌گذاریم.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول