اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد:

مصوبات عصر کاری ملایر نتایج مثبتی را داشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مصوبات سفرهای عصر کاری و شب فرهنگی ملایر بعد از همدان نتایج مثبتی را داشته است.

مصوبات عصر کاری ملایر نتایج مثبتی را داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌اکبر فامیل‌کریمی عصر امروز در کارگروه پیگیری مصوبات عصر کاری و شب فرهنگی شهرستان ملایر اظهار کرد: وقتی مجموعه‌ای کار خود را از مردم می‌داند باید برای مردم و در خدمت مطالبات مردم باشد.
وی مطالبات را حق مسلم مردم جامعه برشمرد و افزود: سفرهای عصر کاری و شب فرهنگی ایده بسیار جدید و مناسبی بود که از سوی استاندار همدان در کشور مطرح و نخستین الگویی است که از همدان شروع شد و هدف آن  رسیدگی به مشکلات مردم در شهرهای کوچک است.
‌معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: این مهم که با برنامه‌ریزی و خارج از ساعت کار اداری مدیران بوده است، نشان از همت بالای استاندار و مسئولان بای خدمات‌رسانی به مردم دارد.
وی به ورودی و خروجی پربرکت این سفرها اشاره کرد و بیان داشت: مصوبات این سفرها جهت‌دار و با برنامه‌ریزی بوده است که بسیاری از مصوبات آن اجرایی و مابقی نیز در حال اجرا است.
فامیل‌کریمی ضمن تقدیر از همت مدیران دستگاه‌ها در راستای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های این سفرها تصریح کرد: وظیفه یک مدیر خدمت در برابری تعهدی است که به جامعه دارد و هر خدمتی که انجام می‌شود باید واقعی و برای رضای حق باشد در غیر این صورت پایدار نخواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پیگیری مصوبات سفرهای عصر کاری و شب فرهنگی در ملایر بعد از همدان نتایج مثبتی را داشته و آینده مصوبات را تضمین می‌کند، اضافه کرد: در شهرستان ملایر چهار سفر کاری استاندار در قالب سفرهای عصر کاری و شب فرهنگی 48 مصوبه محوری داشته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: در این میان 13 مصوبه در اولویت قرار داشته که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیگیری و بخش عمده آن به اجرا درآمده است.
وی بازدید از 17 پروژه در طول این دوره از سفرها توسط استاندار همدان، دیدار با خانواده‌های شهدا، ملاقات‌های عمومی مردم با استاندار را از برکات این دوره از سفرها برشمرد و بیان داشت: پیشرفت 70 درصدی این مصوبات تا امروز در ملایر امیدواری بسیار زیادی را در راستای پیشرفت بیشتر این شهرستان ایجاد می‌کند.
فرماندار ملایر نیز اظهار کرد: در این دوره از سفرها در بخش سامن 12 مصوبه به تصویب رسید که پنج مصوبه کاملاً اجرا و هفت مصوبه دیگر در حال اجرایی شدن است.
حسن خیریانپور در ادامه سخنانش پیشرفت فیزیکی مصوبات اجرا شده در سامن را 58.4 درصد و پروژه‌های در حال اجرا را نیز 41.6 درصد عنوان کرد.
وی از تصویب 10 مصوبه در زنگنه خبر داد و افزود: هفت مصوبه با 70 درصد پیشرفت و سه مصوبه نیز با 30 درصد پیشرفت در زنگنه در حال اجرا است.
فرماندار ملایر به مصوبات بخش جوکار اشاره کرد و بیان داشت: در این دور از سفرها 10 مصوبه برای جوکار پیش‌بینی شد که هفت مصوبه کاملاً اجرایی و سه مصوبه نیز در حال اجراست که پیشرفت مصوبات اجرا شده 70 درصد و در حال اجرا نیز 30 درصد است.
وی مصوبات شهر ازندریان را نیز 15 مصوبه عنوان و خاطرنشان کرد: 9 مصوبه اجرا و پنج مصوبه نیز در دست اجراست که پیشرفت مصوبات اجرایی 60 درصد و در حال اجرا 34 درصد است و یک مصوبه نیز هنوز اجرایی نشده است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول