اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ‌تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند:

فرصت خدمت در ایران به من داده نشد‌

خبرگزاری فارس: سرمربی البرزی تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند گفت: دوست داشتم به جوانان کشورم خدمت کنم، اما متاسفانه این فرصت در ایران به من داده نشد.

فرصت خدمت در ایران به من داده نشد‌
شهرام دانه‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کمتر از یک دهه از حیات فوتبال ساحلی در کشورمان می‌گذرد و این در حالی است در کل ادوار گذشته برگزاری لیگ‌برتر تنها من مربی بودم که توانستم چهار عنوان قهرمانی را با تیم‌های ایران توسعه کرج و سایپای البرز در لیگ برتر کسب کنم.
وی افزود: متاسفانه علی‌رغم موفقیت‌های فوق هیچگاه این فرصت به من داده نشد که بتوانم در خدمت تیم ملی کشورمان باشم و هر بار تنها نام ‌من در روزنامه‌ها مطرح می‌شد و در نهایت نیز گزینه‌ای دیگری مسئولیت فنی تیم ملی را برعهده می‌گرفت.
این مربی با تجربه فوتبال ساحلی متذکر شد: کرج جزو شهرهای ساحلی و دارای آب و ساحل ایران نیست، اما بسیاری از بازیکنان تیم ملی را در طول دوران حضورم در دو تیم سایپا و ایران توسعه به تیم ملی‌ معرفی کردم و هنوز برخی از آنها در عضویت این تیم هستند.
دانه‌کار به مسئولیت جدید خود در تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند اشاره کرد و گفت: مسئولان فدراسیون تایلند در مذاکراتی که با من داشتند خواستار حضورم در کشورشان و آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی این کشور برای حضور در المپیک ساحلی آسیا شدند.
وی ادامه داد: پس از بررسی شرایط به توافق رسیدیم و کارم را با این تیم آغاز کردم.

*پایبند به وظائف حرفه‌ای خود در قبال تایلند هستم

دانه‌کار در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس در کرج که اگر با تیم ملی ساحلی کشورمان در دیدارهای رسمی روبه‌رو شود، چه احساسی خواهد داشت؟ گفت: به طور قطع لحظات دشواری برای من خواهد بود، اما با این حال تمام تلاشم را خواهم کرد تا وظیفه خود را در قبال‌ تیم ملی تایلند به نحو احسن انجام دهم.
وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک فرصت حضور در تیم ملی ایران و خدمت به جوانان کشورم به من داده شود تا بتوانم دین خود را به میهنم ادا کنم.
انتهای پیام/‌ش 20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول