اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره مطبوعات اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی:

بانک اطلاعات شهری تنها مربوط به جمعیت ساکن مشهد نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: خدمات بانک اطلاعات شهری تنها مربوط به جمعیت ساکن مشهد نیست بلکه لازم است مسافرانی که به این شهر ورود پیدا می‌کنند اطلاعات جامعی را از اماکن فرهنگی، تفریحی و خدماتی به دست آورند.

بانک اطلاعات شهری تنها مربوط به جمعیت ساکن مشهد نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی همه ساله و در تمام فصول سال پذیرای زائران و گردشگران ‌زیادی از اقصی نقاط کشور و جهان است که وجود بانک اطلاعات جامع شهری در این شهر می‌تواند کمک زیادی به زائران کند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خدمت به مشهد خدمت به کشور است گفت: هر چه بتوان به زائران و گردشگران خدمت‌رسانی مطلوب‌تری انجام بگیرد آسایش زائران را فراهم آورده‌ایم که جایگاه بانک اطلاعات شهری در این موضوع به وضوح روشن است.
سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به عضویت 15 هزار اصناف در بانک اطلاعات شهری مشهد و حومه افزود: وقتی مکان‌های فرهنگی و تفریحی علاوه بر اصناف و سایر مشاغل در این بانک اطلاعات شهری معرفی شوند بنابراین در بالا بردن سطح خدمات‌دهی به زوار بارگاه منور رضوی تاثیرگذارتر است.
وی با تاکید بر اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه در مشهد بیان داشت: وقتی بانک اطلاعات جامع مشهد و حومه کامل بشود نواقص شهر مشهد گرفته می‌شود و لزوم چنین پروژه‌ایی برای مسئولان در مباحث مختلف روشن می‌شود که تا چه اندازه و در چه بخشی نیاز به اطلاع‌رسانی وسیع‌تری است.
حسینی اجرای چنین پروژه‌ای را در مشهد ضروری دانست و بیان داشت: وقتی با کامل‌ شدن پروژه گزارشی به مسئولان ذی‌ربط داده شود آنها متوجه می‌شوند در کدام یک از نقاط شهر خدمات‌دهی به صورت ضعیف‌تری صورت می‌‌گیرد و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تری گام برمی‌دارند.
وی اظهار داشت: فعالیت بانک اطلاعات شهری مشهد در این کلانشهر مذهبی سبب جلوگیری از نواقص شهری می‌شود.
حسینی با اشاره به آغاز بکار بانک اطلاعات شهری مشهد و حومه افزود: مشهد مقدس با توجه به جایگاه مذهبی که دارد همه ساله پذیرای مسافران و زائران زیادی از اقصی نقاط کشور است بنابراین باید اطلاع‌رسانی جامعی به جمعیت ساکن و مهمانان این شهر انجام شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول