اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

خانواده شهدا وارثان واقعی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مریوان گفت: خانواده شهدا و ایثارگران وارثان واقعی انقلاب اسلامی هستند.

خانواده شهدا وارثان واقعی انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا مصطفی شیرزادی در دیدار نخبگان شاهد و ایثارگر کردستان با استاندار که در سالن شهدای گمنام در سنندج صورت گرفت، اظهار داشت: شهدا با خلق حماسه‌های ماندگار و جاودانه مایه افتخار و عزت ما شده و به ملت ایران حیات دوباره بخشیدند.
به گفته وی، شهدا با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تاکید کرده، به معنای کامل به نمایش گذاشتند.
امام جمعه مریوان با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار، سربلندی و شکوه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: شهدا از دیدگاه دین مبین اسلام و پیامبران الهی از جایگاه بسیار والایی برخوردارند.
وی خدمت به خانواده شهدا را که یادگاران شهدا هستند توفیقی الهی دانست و افزود: حل مشکلات آنان و تلاش در راستای خشنودی این عزیزان خدمت و توفیقی الهی است که از سوی خداوند تبارک و تعالی به مسئولان اعطا شده است.
به گفته ماموستا شیرزادی، امروز در سایه لطف الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش در راستای حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر جزو اولویت‌های مسئولان کشوری و استانی است.
وی افزود: نخبگان شاهد و ایثارگر نیز به عنوان یادگاران ارزشی پدران و مادرانی که در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و با خون پاکشان نهال انقلاب را آبیاری کردند امروز در عرصه‌های مختلف علمی پیشتاز هستند.
امام جمعه مریوان تصریح کرد:‌بدون شک با برنامه‌ریزی صحیح و درست مسئولان این نخبگان می‌توانند، بازوان توانمند مسئولان در راستای پیشرفت اهداف نظام و تحقق فرامین رهبری باشند.
وی توجه به نخبگان و حل موانع و مشکلات آنان را برای پیشرفت بیش از پیش در حوزه‌های مختلف ضروری دانست و گفت: باید با حل مشکلات از سر راه نخبگان شاهد و ایثارگر مسیر پیشرفت آنان را هموار ساخت.
وی در پایان از تلاش‌های بسیار خوب مسئولان بنیاد شهید استان در راستای حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر تقدیر کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول