اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروین احمدی‌نژاد:

نگاه غرب به زن تبلیغاتی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگاه غرب به زن که مظهر جمال خداوند است؛ نگاهی مد و تبلیغاتی است.

نگاه غرب به زن تبلیغاتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پروین احمدی‌نژاد ظهر امروز در سومین گردهمایی بانوان وزارت راه و شهرسازی در سالن همایش‌های فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتباط با نگاه غرب و اسلام به زن اظهار داشت: زن مظهر جمال و زیبایی خداوند است که در نگاه غربی از آن به عنوان مد استفاده می‌شود.

* زن ابزاری برای سخیف‌ترین تبلیغات در نگاه غرب
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به استفاده از زن برای ابزارهای تبلیغاتی غرب اشاره کرد و گفت: سخیف‌ترین تبلیغات را با استفاده ابزاری از زن برای هوسرانی‌های خود تهیه و ارائه می‌دهند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: توسعه جراحی‌های گوناگون برای زیبایی جسمی و ظاهری بر روی مخلوقی که خود جمال الهی است تنها به علت منفعت طلبی‌ها و لذت‌های حیوانی است که در نگاه مادی گرایانه غرب وجود دارد.
وی در ادامه به اندیشه‌های غربی اشاره کرد و اظهار داشت: در اندیشه‌های غربی حاکم می‌توان به دو اندیشه اشاره کرد که در یکی از آنها نگاهی ماورایی به عالم وجود ندارد و بر این اساس در این اندیشه معنویت فاقد جایگاه است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: آنچه که در این نوع نگاه مشهود است نوعی نگاه بی‌دینی و ضد ارزشی است که تنها در ‌آن مادیات معنا و مفهوم دارد.
احمدی‌نژاد در ادامه به اندیشه دیگر غربی اشاره کرد و اظهار داشت: این اندیشه این گونه عنوان می‌شود که خداوند پس از خلق عالم هستی آن را به حال خود رها کرده است و در این میان نیز عقل بشریت کفایت ادره امور خود را دارد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: خروجی این اندیشه نیز این می‌شود که هر آن چه که انسان قادر است آن را درک کند حقیقت دارد و غیر از آن چه که انسان می‌تواند آن را درک کند؛ وجود و حقیقتی ندارد.

*یکه تازی انسان لذت طلب در اندیشه‌های غربی مادی‌گرایانه
وی در ادامه اظهار داشت: خروجی این نوع تفکر و اندیشه آن می‌شود که انسان با یک تازی‌های خود در عالم بشریت به تدبیر زندگی خود بپردازد و نیز در این دنیای فرا مدرن توجه به جسم و بدن برای لذت جویی و منفعت‌طلبی در این عالم هستی را می‌توان از دیگر خروجی‌های این نوع اندیشه دانست.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: همچنین در این اندیشه‌ها می‌توان به خروجی‌های دیگری مانند سقط جنین، از هم گسیختگی بنیان‌های خانوادگی، خشونت و جنگ طلبی‌های این انسان خود محور و جاه طلب اشاره کرد.
احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: آن هنگام که انسان جاه طلب و خود محور در اندیشه‌های خود جای حاکمیت الهی را بگیرد دیگر نمی‌‌توان برای ارزش‌های الهی و فضائل اخلاقی روزنه‌ای یافت.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در اندیشه‌های مادی جسم هدف نهایی می‌شود و بر این اساس نگاه یک انسان مادی و افق نگاه آن به هوا و هوس ختم می‌شود.

*فمنیست فریب و سرپوشی برای اهداف شیطانی
وی در ادامه به حقوق بشر به ویژه در حوزه زنان در جوامع بین‌المللی اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون غرب با عنوان حقوق بشر و به ویژه حقوق زنان و جریان فمنیست سعی دارد یک فریب و سرپوشی برای اهداف شیطانی خود ترسیم کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به جمله یک متفکر یهودی اشاره کرد و اظهار داشت: این متفکر یهودی این گونه عنوان می‌کند که انسان برتر مرد یهودی ثروتمند است و غیر از این حوزه انسان نیست.
وی در ادامه با بیان نگاه اسلام به عالم بشریت و انسان گفت: چگونه ممکن است خداوند که کمال مطلق است این جهان هستی را خلق کرده باشد و آن را به حال خود رها کند.
احمدی‌نژاد گفت: در فرهنگ غرب آزادی برای جسم است اما در این میان این سوال مطرح است که چرا و با وجود اینکه این آزادی برای آنان در فرهنگ غرب وجود دارد اما همچنان شاهد افزایش روز افزون خودکشی‌ها در کشورهای آزاد و ثروتمندی مانند سوئیس هستیم.
وی با طرح سوالاتی دیگر ادامه داد: چرا با وجود آن که آنان از نظر ثروت و رفاه مادی مشکلاتی را ندارند اما این نوع مادی‌گرایی نتوانسته احساس آنان را اغنا کند  و اکنون به مرز پوچ گرایی برسند و اقدام به خودکشی کنند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در نگاه اسلام جسم مادی انسان دارای محدودیت است اما خداوند برای انسان یک روح بی منتها قرار داده است که این روح هیچ حد و مرزی ندارد و می‌تواند آنقدر به اوج تجلی برسد که خلیفة‌الله شود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول