اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اجرای طرح آسیاویژن استان فارس در ارومیه:

آسیاویژن فوتبال آذربایجان غربی را احیا می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اجرای طرح آسیا ویژن استان فارس گفت: اجرای طرح آسیاویژن فوتبال آذربایجان غربی را احیا می‌کند.

آسیاویژن فوتبال آذربایجان غربی را احیا می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از اداره کل تربیت بدنی آذربایجان غربی سیدمحمد هادی آیت‌اللهی اظهار داشت: با اجرای طرح آسیاویژن در آذربایجان غربی شاهد احیای ورزش پرطرفدار و فراگیر فوتبال در این استان خواهیم شد.
وی افزود: این طرح که در 11 محور اساسی پایه‌ریزی شده است می‌تواند تحولات زیادی در فوتبال این منطقه ایجاد کند.
این مسئول اظهار داشت: طرح آسیاویژن یکی از کامل‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند در تمام ابعاد فوتبال را زیر پوشش قرار داده و در مرحله نخست روی پنج محور مدیریت فوتبال، بازاریابی، استعدادیابی، تعامل با آموزش و پرورش و توسعه داوری توجه ویژه دارد.
وی ادامه داد: محورهای باشگاه‌داری، تماشاگران، رسانه‌ها، پزشکی، فوتسال، بانوان از دیگر محورهایی است که در این طرح مورد توجه و اجرا قرار می‌گیرد.
آیت‌اللهی افزود: استان فارس به عنوان استان معین در حال حاضر هشت استان را زیر پوشش و آموزش این طرح قرار داده و سه استان آذربایجان غربی، بوشهر و خراسان رضوی در حال اجرای مراحل اولیه این طرح برای ورود به جمع سایر استان‌ها هستند.
رئیس هیئت فوتبال فارس افزود: این طرح از سال 2002 میلادی در آسیا طراحی و آغاز شده است و کشور ایران جزو 46 کشور اجراکننده این طرح است.
وی اضافه کرد: استان آذربایجان غربی فرصت‌های خوبی در اختیار دارد و با توجه به استقبال خوبی که در راستای این طرح انجام داده است می‌تواند در مدت زمان کوتاه‌تری به نتایج مطلوب برسد.
این مسئول در پایان گفت: ما در این طرح ملزم به اجرای برنامه‌هایی که بر اساس تقویم فیفا و کنفدراسیون آسیا تدوین شده، هستیم اما یک سند راهبردی 20 ساله برای فوتبال ایران برنامه‌ریزی شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول