اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی خبر داد:

ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: در 25 درصد اراضی واگذار شده برای شهرک‌های صنعتی در سطح استان درخت‌کاری و فضای سبز ایجاد می‌شود.

ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی پیرمرادی در نشست امضای توافقنامه‌ همکاری بین شهرک‌های صنعتی و منابع طبیعی آذربایجان غربی اظهار داشت: توافقنامه همکاری مشترک بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل منابع طبیعی استان آذربایجان غربی با هدف ارتقای سطح همکاری و حراست از عرصه‌های طبیعی امضا شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به زیباسازی فضای شهرک‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی طرح نهضت سبز اجرایی می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز در اراضی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی زیر پوشش شرکت و کاهش آلودگی هوا، تلطیف هوا و زیباسازی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین اهداف راهبردی این توافقنامه است.
وی تاکید کرد: ایجاد فضای سبز سبب تثبیت خاک و جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل آلاینده‌ها، تلطیف فضا، حفظ رطوبت، تولید اکسیژن، جذب گرد و غبار هوا، موثر در کاهش آلودگی صدا، تعدیل آب و هوا می‌شود. 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی تصریح کرد: تمام سازمان‌ها و نهادها باید در ترویج و احیا فضای سبز در جامعه کوشا باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم در این نشست با اشاره به زیباسازی فضای شهرک‌های صنعتی استان، اظهار داشت: زیباسازی نواحی و شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.
حبیب شهسوار با اشاره به اهمیت درخت برای سلامتی انسان اضافه کرد: حفاظت از درختان بر همه واجب بوده و لازم است تا در این ارتباط فرهنگ جامعه سبز در بین مردم نهادینه شود.
وی در این نشست بر افزایش همکاری فیمابین با اداره کل منابع طبیعی تاکید کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول