اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

صدور 50 هزار گواهینامه مهارت فنی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری 50 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در آذربایجان غربی صادر می‌شود.

صدور 50 هزار گواهینامه مهارت فنی در آذربایجان غربی
حمیدرضا خانپور امرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف از جمله بخش صنعت،‌کشاورزی، خدمات و .. ارائه می‌شوند.
وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌‌ای آذربایجان غربی عام‌المنفعه است، تصریح کرد: به منظور گسترش آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دوره‌هایی را در پادگان‌ها و زندانها و برای معلولان برگزار می‌کنیم.
این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای افراد معلول، افزود: آموزش کامپیوتر برای نابینایان یکی از اقداماتی است که در راستای ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به معلولان صادر می‌شود.
خانپور خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در استان آذربایجان غربی دوره‌های آموزشی برای نابینایان برگزار می‌شود که در این راستا تجهیزات لازم آماده‌سازی شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای ارائه خدمات به معلولان، اعلام کرد: نخستین کارگاه تخصصی آموزش روشندلان کشور را در این استان راه‌اندازی می‌کنیم.
این مسئول با بیان اینکه در این راستا مسئولان استانی عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند،‌گفت: نخستین کارگاه تخصصی آموزشی روشندلان توسط بخش دولتی در این استان راه‌اندازی شده است.
مدیرکل فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: با توجه ویژه به توسعه بخش غیردولتی و موسسات کارآموزی آزاد و با آغاز فعالیت مراکز جدید و توسعه کارگاه‌های آموزشی دولتی گواهینامه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.
خانپور اظهار داشت: در همین راستا چهار کارگاه آموزشی در شهرهای چالدران و اشنویه و ساختمان‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مرکز ارتقای مهارت نیروی کار شهرک‌های صنعتی خوی و ارومیه به زودی در استان به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول