اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل 3 اخطاره بودن؛

عنایتی از دیدار با فجر سپاسی محروم شد

خبرگزاری فارس: بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دیدار تیمش با سپاسی شیراز محروم شد.

عنایتی از دیدار با فجر سپاسی محروم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم فوتبال صبای قم بعد از چهار هفته نبردن در هفته‌های سیزدهم تا شانزدهم لیگ برتر شدیدا به دنبال پیروزی در خانه و کسب سه امتیاز بازی مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز است، اما ویسی باید تیمش را در غیاب بهترین گلزن صبای قم به مصاف حریف شیرازی خود بفرستد.
این بازیکن غلامرضا عنایتی است که در 16 بازی قبل صبای قم مقابل تیم‌های فوتبال تراکتور‌سازی تبریز، صنعت نفت آبادان، شهرداری تبریز و نفت تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و همچنین بازی با پیام مخابرات فارس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال موفق به گلزنی شده است.
عنایتی بعد از اینکه نخستین بار با پیراهن تیم فوتبال صبای قم در نخستین هفته از دور رفت مسابقات یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به گلزنی مقابل تیم امیر قلعه‌نویی یعنی تراکتور‌سازی تبریز شد، هفته‌ها مصدوم بود اما بعد از رفع آسیب‌دیدگی بازگشت با شکوهی به ترکیب صبا داشت و پنج هفته متوالی برای تیمش گل‌های سه امتیازی به ثمر رساند.
عنایتی در دیدار هفته شانزدهم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که صبا در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم فوتبال مس این شهر رفت اگر چه میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کرد اما غلامرضا عنایتی در این دیدار به دلیل دریافت کارت زرد از محمد کمانی داور مسابقه، سه اخطاره شد.
بدین ترتیب بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم از دیدار هفته هفدهم و پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر  فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز در کنار مجید هوتن دو تن از غایبان سرشناس صبای قم خواهند بود.
عنایتی در حال حاضر با زدن 93 گل بهترین گلزن تاریخ مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تمام ادوار 11 دوره‌ای خود تا این هفته است که در این دوره‌ها با پیراهن تیم‌هایی نظیر ابومسلم مشهد، استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبای قم به میدان رفته است.
عنایتی فصل گذشته در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی می‌کرد و پیش از آن نیز دو سال در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه امارات عضو تیم النصر این کشور بود که بار دیگر به کشورمان و لیگ برتر ایران بازگشت.
تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر بعد از استقلال تهران 33 امتیازی، نفت تهران 30 امتیازی و تراکتورسازی 28 امتیازی هم امتیاز با تیم امیر قلعه‌نویی با کسب 28 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و از ساعت 15 عصر فردا در خانه میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول