اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 5 تیم؛

قم قهرمان فوتسال دختران کشور شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های فوتسال قهرمانی دختران زیر 16 سال کشور با قهرمانی تیم فوتسال دختران قم به پایان رسید.

قم قهرمان فوتسال دختران کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که پنج تیم در مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی دختران زیر 16 سال کشور حضور داشتند، این رقابت‌ها بعد از چهار روز برگزاری به میزبانی هیئت فوتبال استان قم با قهرمانی قم به پایان رسید.
در حالی که در این مسابقات پنج تیم فوتسال دختران زیر 16 سال قم، تهران، مازندران، خوزستان و فارس حضور داشتند، بازی‌ها به شکل دوره‌ای در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و در نهایت قم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
آخرین شب از دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی دختران رده سنی زیر 16 سال کشور با برتری قم مقابل خوزستان و شکست ناباورانه فارس برابر تهران همراه بود تا در میان ناباوری و در حالی که همگان تصور قهرمانی تیم فارس را داشتند، قم به مقام قهرمانی دست یابد.
در حالی که تیم فوتسال دختران زیر 16 سال استان فارس در سه مسابقه قبل خود موفق به شکست تیم‌های دختران قم، خوزستان و مازندران شده بود، در آخرین شب برگزاری این مسابقات تنها نیاز به یک تساوی داشت تا قهرمانی خود را مسجل کند اما این اتفاق رخ نداد.
دختران فوتسالیست تیم فارس در آخرین بازی خود مقابل تیم فوتسال تهران در حالی که خود را قهرمان این مسابقات می‌دانستند، کمی با غرور بازی کردند ولی در این دیدار تهرانی‌ها چهار بار دروازه تیم فوتسال دختران فارس را گشوده و ناباورانه چهار بر صفر باختند.
این نتیجه سبب شد تا تیم فوتسال دختران قم که پیش از این در سه بازی خود موفق به شکست تیم‌های فوتسال دختران تهران و مازندران شده بود و به تیم فوتسال دختران فارس باخته بود، در جدال با تیم خوزستان امیدوارانه برای کسب مقام قهرمانی به میدان برود.
شکست چهار بر صفر تیم فوتسال دختران فارس برابر تهران سبب شد تا علاوه بر اینکه قهرمانی تیم فوتسال فارس به خطر بیافتد، تفاضل گل این تیم نیز کاهش یابد که همین امر موجب شد تیم  فوتسال دختران قم با خیالی آسوده مقابل خوزستان بازی کند.
دختران فوتسالیست قم در دیدار با خوزستان که از انگیزه بسیار بالایی برای متوقف کردن تیم قم برخوردار بودند، در پایانی جدالی سخت و نفس گیر به برتری دو بر یک رسیدند تا جمع امتیازات خود را همانند تیم فوتسال دختران فارس به 9 امتیاز برسانند.
اما در تفاضل گل تیم فوتسال دختران قم در جایگاه نخست قرار گرفت و بدین ترتیب مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی دختران زیر 16 سال کشور در شهر مقدس قم با قهرمانی دختران فوتسالیست قمی به پایان رسید تا مربیان و مسئولان هیئت فوتبال نتیجه ماه‌ها زحمت برای آماده‌سازی این تیم را به دست بیاورند.
در پایان این رقابت‌ها بعد از تیم فوتسال دختران قم که به مقام قهرمانی رسید، تیم‌های فارس، تهران، مازندران و خوزستان در جایگاه‌های بعدی ایستادند، ضمن اینکه در پایان این مسابقات آیناز فلاح از تیم تهران با به ثمر رساندن هشت گل به عنوان بهترین گلزن معرفی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول