اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگشت رعدی به تیم لیگ برتری فوتسال راه ساری؛

رعدی: برای نجات فوتسال راه ساری به این تیم برگشتم

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید باشگاه فوتسال راه ساری گفت: باور کنید به خاطر علاقه خاصی که به تیم راه و تماشاگران با تعصب راه ساری داشتم تصمیم گرفتم بار دیگر برای نجات راه ساری به این تیم برگردم.

رعدی: برای نجات فوتسال راه ساری به این تیم برگشتم
علیرضا رعدی پس از انتخاب دوباره به عنوان سرمربی راه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با کمک و تلاش مسئولان ورزش استان، مدیران باشگاه و سرمایه اصلی ورزشکاران که همان تماشاگران هستند، دوباره راه ساری به جایگاه واقعی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهید رسید.
وی گفت: در زمان سه سالی که به عنوان سرمربی در راه ساری حضور داشتم، این شهرستان استعداد بسیار بالایی دارد و فقط حمایت و تلاش بیشتر مسئولان، سرمایه‌گذاران و اسپانسران را می‌طلبد.
رعدی تصریح کرد: راه ساری از تیم‌های پرطرفدار لیگ کشور است که متکی به تماشاگران پرشورش در کشور مشهور است که مطمئنا تیم با حمایت و تشویق راه ساری احیا می‌شود.
سرمربی جدید راه ساری گفت: برای اینکه تیم دوباره متحول شود و همچون سال‌های گذشته جزء مدعیان لیگ باشد به کمک هواداران و دوستداران راه ساری نیاز است.
وی درباره مشکلات راه ساری تصریح کرد: از مشکلات مالی راه ساری اطلاع کامل داشتم ولی باور کنید به خاطر علاقه خاصی که به تیم راه و تماشاگران با تعصب راه ساری داشتم تصمیم گرفتم بار دیگر برای نجات راه ساری به این تیم برگردم.
سرمربی راه ساری افزود: برای من به هیچ عنوان مسائل مالی مطرح نبود و اگر پول برای من اهمیت داشت با وجود اینکه از مشکلات مالی باشگاه اطلاعات کامل داشتم به این تیم نمی‌آمدم.
رعدی اظهار داشت: جایگاه حال حاضر راه ساری که در بین  14 تیم در رده  13 قرار دارد و از 14 بازی فقط کسب 10 امتیاز  به هیچ عنوان در شان و منزلت این تیم پرطرفدار کشور نیست و حتما در چند هفته اخیر تیم از لحاظ نتیجه و امتیاز متحول می‌شود.
وی درباره بازی این هفته تیمش در برابر دبیری تبریز گفت: مطمئنا تیم برای حضور در تبریز با آمادگی کامل اعزام می‌شود که برای اعاده حیثیت برای کسب سه امتیاز بازی رهسپار تبریز می‌شویم.
رعدی گفت: هنوز 12بازی از لیگ باقی مانده و مطمئنا با همین بازیکنان در لیگ بازی خواهیم کرد و هیچ تغییری در کادر فنی راه ساری در فصل جاری نخواهیم داشت و با همین کادر به کارمان ادامه خواهیم داد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: راه ساری از جوان‌ترین تیم‌های حال حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور بوده که متکی به بازیکنان جوان بومی است که مطمئنا در صورت حمایت مالی و معنوی مسئولان ورزش استان، شهرستان و هواداران دوباره در لیگ موفق می‌شوند.
به گزارش فارس، علیرضا رعدی در سال‌های 83 تا 86 به عنوان سرمربی راه ساری در این تیم فعالیت داشت و در پی ناکامی و کسب نتایج ضعیف، مدیرعامل راه ساری بار دیگر سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول