اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموزان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال به پیروزی رسیدند

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تیم فوتسال دانش‌آموزان خراسان رضوی در مسابقات فوتسال لیگ برتر دانش‌آموزان کشور به پیروزی‌های پیاپی دست یافت.

دانش‌آموزان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال به پیروزی رسیدند
عباس میرسیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در هفته اول دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ برتر دانش‌آموزان کشور، تیم خراسان رضوی توانست با گل‌های جواد طراز خاکی و مهدی حسینی میهمان خود مازندران را با حساب دو بر یک با شکست بدرقه کند.
رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در این مسابقه که تیم مازندران به جبران شکست دور رفت، وارد میدان شده بود دانش‌آموزان خراسان رضوی توانستند با یک بازی منطقی و
حساب شده ابتدا با دو گل از حریف خود پیش بیافتند که در نهایت تیم مازندران با وجود تلاش زیاد و تعویض‌های پیاپی تنها توانست یک گل خورده را جبران کند.
رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال دانش‌آموزی کشور با پیروزی خراسان رضوی به پایان رسید و در هفته آینده خراسان رضوی میهمان کردستان است.
میرسیستانی اظهار داشت: هفته پنجم این رقابت‌ها تیم خراسان رضوی توانست با گل‌های جواد طراز خاکی سه گل و محمد ناظر تیم قدرتمند شهرستان‌های تهران را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در این مسابقه که به میزبانی خراسان رضوی و در سالن مجموعه ورزشی شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد، تیم خراسان رضوی توانست تیم شهرستان‌های تهران را که از مربی تیم ملی دانش‌آموزی بهره می‌برد با شکست بدرقه کند.
میرسیستانی گفت: در پایان دور رفت این رقابت‌ها که در دو گروه پنج تیمی منطقه شمال و جنوب برگزار شد در گروه منطقه شمال تیم‌های البرز با 10امتیاز، خراسان رضوی با 9امتیاز و شهرستان‌های تهران با هفت امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در هفته ششم و آغازین دور برگشت این رقابت‌ها جمعه 18آذرماه سال‌جاری تیم خراسان رضوی میزبان تیم مازندران شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول