اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بار دیگر؛

سکان هدایت فوتسال راه ساری به رعدی رسید

خبرگزاری فارس: بار دیگر سکان هدایت تیم فوتسال راه ساری به رعدی رسید.

سکان هدایت فوتسال راه ساری به رعدی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پس از اینکه راه ساری در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نتوانست به نتایج دلخواه خود دست یابد و از 14 بازی گذشته خود فقط 10 امتیاز کسب کرد و در رده سیزدهم جدول 14 تیمی قرار گرفت، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند بار دیگر سکان هدایت راه ساری را به علیرضا رعدی سرمربی سابق این تیم واگذار کنند.
علیرضا رعدی که از عوامل رشد و توسعه فوتسال مازندران در سال‌های حضور خود در استان بوده در سال‌های 83 تا 86 به عنوان سرمربی در راه ساری فعالیت داشت که راه ساری همیشه جزو شش تیم برتر در لیگ کشور بود و حتی در زمان رعدی به علت شکست دادن تیم‌های بزرگ در ساری سالن ورزشی سید رسول حسینی به قلعه عقاب‌ها مشهور شده بود.
تیم راه ساری حتی در زمان سر مربیگری او در فصل 84 و 85 موفق شد در رده چهارم جدول قرار گرفته و از مدعیان قهرمانی آن سال لقب گیرد.
 از رعدی به عنوان یکی از برجسته‌ترین مدرسان فوتسال آسیا نیز می‌توان یاد کرد که چندی پیش دوره سطح یک فوتسال آسیا را در جاکارتا اندونزی برای مربیان کشورهای شرق آسیا تدریس کرد.
به گزارش فارس؛ علیرضا رعدی در تیم‌های پرسپولیس تهران، راه ساری، چینی همگام شهرکرد، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران، تیم ملی فوتسال ناشنوایان در سال 2011 به عنوان سرمربی بوده و حتی سرمربی تیم ملی فوتسال میانمار را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول