اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت روستایی و عشایری کردستان:

سقز قهرمانی فوتسال منطقه‌ای کردستان را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت روستایی و عشایری کردستان از قهرمانی تیم فوتسال سقز در مسابقات فوتسال روستایی عشایری شمال استان خبر داد.

سقز قهرمانی فوتسال منطقه‌ای کردستان را کسب کرد
هادی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: به منظور انتخاب تیم فوتسال روستایی و عشایری کردستان برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای کشور یک دوره مسابقات منطقه‌ای استانی برگزار شد، که سقز عنوان برتر این دوره از مسابقات استانی را کسب کرد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو منطقه شمال و جنوب کردستان برگزار می‌شود، افزود: منطقه شمالی این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های از شهرستان‌های بانه، سقز، مریوان و بخش زیویه به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد.
رئیس هیئت روستایی و عشایری کردستان در ادامه به تیم‌های منطقه جنوب استان نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های بیجار، قروه، کامیاران، سنندج الف، دهگلان و دلبران جز تیم‌های جنوب استان هستند.
کاظمی تصریح کرد: در پایان مسابقات جنوب استان تیم برتر این منطقه نیز به مصاف تیم سقز می‌رود.
به گفته وی، همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال در منطقه شمال استان اردوی آمادگی تیم فوتسال روستایی و عشایری رده سنی جوانان به منظور حضور در مسابقات کشوری در شهرستان سقز برگزار شد.
وی نهادینه شدن ورزش در جامعه را ضامن ارتقای سلامت افراد دانست و گفت: روستاها با توجه به داشتن شرایط خاص و نبود امکانات مناسب، همانند شهرها همواره در زمینه ورزش فعالیت کمتری داشته‌ و دارند که باید با همکاری هیئت‌های مرتبط رشته‌های ورزشی در راستای تقویت فعالیت‌های ورزشی در روستاها اقدامات اساسی صورت گیرد.
رئیس هیئت روستایی و عشایری کردستان در ادامه به وضعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن روستاهای کردستان اشاره کرد و گفت: مردم روستاهای کردستان به دلیل شرایط آب وهوایی از نظر آمادگی جسمانی شرایط بسیار خوبی برای فعالیت در تمامی رشته‌های ورزشی را دارند.
به گفته کاظمی، در حال حاضر استعدادهای بسیاری در زمینه ورزش در روستاها استان وجود دارند، که باید با ایجاد امکانات مناسب زمینه پیشرفت برای این ورزشکاران را فراهم کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول