اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب سامانه ردیابی؛

شهرداری دماوند مجهز به سامانه کنترل مکانیزه شد

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: با نصب سامانه ردیابی بر روی ناوگان حمل و نقل شهرداری دماوند، شهرداری مجهز به سامانه کنترل مکانیزه شد.

شهرداری دماوند مجهز به سامانه کنترل مکانیزه شد
مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به اهمیت کنترل و نظارت در مدیریت شهری اظهار کرد: نظارت یکی از دغدغه‏های مهم در مدیریت شهری است از این رو شهرداری دماوند اقدام به بهره‏گیری از تکنولوژی جدید در این زمینه کرده است.
وی اضافه کرد: شهرداری دماوند با نصب سامانه ردیاب بر روی ناوگان موتوری فصل جدیدی در بخش کنترل و نظارت در این حوزه باز کرده است.
شهردار دماوند افزود: این دانش و تکنولوژی از دو بخش اصلی سخت‏افزار و نرم‏افزار تشکیل شده است و به ما امکان می‏دهد که  نظارت و تسلط دقیق‏تری بر سامانه حمل و نقل خودروهای شهرداری داشته باشیم.
همتی به امکانات متعدد این سامانه اشاره کرد و گفت: مهم‏ترین امکانات این سامانه امکان مشاهده خودروها بر روی نقشه، گزارش‏گیری مصرف سوخت واقعی و مسافت طی شده، امکان تعریف محدوده مجاز حرکتی و کارکرد خودرو در آن محدوده خاص و امکان جلوگیری از سرقت خودرو و چندین امکان دیگر است.
وی ادامه داد: با نصب این سیستم بر روی خودروهای شهرداری دماوند سرعت خدمات‏رسانی به شهروندان بالاتر رفته و به واسطه این، رضایت شهروندان نیز افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول