اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندرعباس عنوان کرد:

افزایش 10 برابری بودجه سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس

خبرگزاری فارس: شهردار بندرعباس گفت: بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس طی ماه‌های اخیر با افزایش 10 برابری روبه‌رو بوده است.

افزایش 10 برابری بودجه سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد سلطان‌زاده شهردار این شهر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عاملان سابق و جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اظهار داشت: از ابتدایی که به عنوان شهردار فعالیت خود را آغاز کردم از نیروهایی بهره بردم که دارای سه شاخصه کارآمدی، تعهد به کار و هماهنگی و همراهی با برنامه‌ها در اولویتشان بود و کسانی که از این سه خصیصه به دور بودند از سیستم خارج شدند.
وی با بیان اینکه تمام انتصاب و عزل‌ها بر اساس استفاده از شاخص‌ها بوده نه نگاه سلیقه‌ای تصریح کرد: انتخاب علیرضا پاکدامن (مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس) نیز بر این اساس صورت گرفت زیرا هم سابقه مدیریتی و هم توانمندی و قابلیت فردی وی نشان‌دهنده صلاحیت برای تصدی این پست بود.
شهردار بندرعباس اضافه کرد: در زمان مدیریت پاکدامن شاهد تحولات اساسی و بنیادی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس چه در زمینه فرهنگی و چه ورزشی بودیم که تمام این موارد بر انتخاب درست وی تأکید می‌کند.
سلطان‌زاده ادامه داد: به طور قطع از پاکدامن در پست‌های مهمتری در شهرداری بندرعباس استفاده خواهیم کرد تا از تجربیات مدیریتی وی بهره بیشتری ببریم.
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه شهره معظمی گودرزی (مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس) سابقه مدیریتی طولانی در بخش فرهنگی و خانواده را داراست، خاطرنشان کرد: وی فردی توانمند و دانشگاهی و فرهیخته است و امیدوارم بتواند نهالی را که مدیریت قبلی کاشته است به سرانجام برساند و به درختی تنومند تبدیل کند.
سلطان‌زاده در ادامه توجه به سازمان فرهنگی ورزشی را از اولویت‌های کاری خود ذکر و بیان کرد: بودجه تخصیص یافته به این سازمان در زمان بنده به بیش از 10 برابر گذشته رسیده است که تمام این موضوعات نشان‌دهنده توجه و تمرکز حداکثری بر نقش این سازمان تأثیرگذار است.
وی در پایان با تقدیر از حمایت شورای شهر بندرعباس در تمام امور خدمت‌رسانی شهرداری به شهروندان گفت: امیدوارم مدیریت جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس بتواند با نگاه جدید ادامه راه گذشته باشد و شاهد فعالیت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف به ویژه فرهنگی باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول