اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد:

صدرنشینی هیئت رزمندگان جویبار در لیگ برتر فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی هیئت رزمندگان جویبار در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

صدرنشینی هیئت رزمندگان جویبار در لیگ برتر فوتبال مازندران
غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران دیروز با انجام شش دیدار پیگیری شد که 11 بار دروازده حریفان باز شد.
وی تصریح کرد: تیم هیئت رزمندگان جویبار با برتری سه بر یک در برابر میزبان خود مقاومت شهدای کوتنا با 42 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد.
بهروان گفت: در دیگر بازی این هفته تیم شهرداری سرخرود یک بر صفر میهمان خود شهدای بابلسر را برد و استقلال لموک قائمشهر نیز برابر میهمان خود شهید کریمی جویبار با یک گل شکست خورد.
رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه از برتری یک بر صفر بازرگان چالوس مقابل علوم پزشکی ساری خبر داد و اظهار داشت: تیم مقیم داماش کوتنا نیز دو بر یک میزبان خود وحدت شهروند فریدونکنار را شکست داد.
وی گفت: در آخرین بازی این هفته تیم دریای بابل با یک گل برابر میهمان خود شهدای ساری شکست خورد.
رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در این هفته تیم استعدادهای درخشان آمل طبق برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران استراحت داشت.
بهروان درباره جدول رده‌بندی این مسابقات تا پایان هفته بیست‌ودوم گفت: تیم هیئت رزمندگان جویبار با 42 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری سرخرود و مقاومت شهدای کوتنا به ترتیب با 39 و 38 امتیاز دوم و سوم هستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران روز جمعه بیست و پنجم آذر از ساعت 14 با انجام شش دیدار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول