اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی گهر زاگرس دورود:

گهر زاگرس دورود بی‌بضاعت‌ترین تیم فوتبال کشور است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس دورود گفت: با توجه به شرایط تیم‌های شرکت‌کننده، گهرزاگرس لرستان فقیرترین و بی‌بضاعت‌ترین تیم فوتبال دسته یک کشور است.

گهر زاگرس دورود بی‌بضاعت‌ترین تیم فوتبال کشور است
داوود مهابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس لرستان اظهار کرد: از ابتدای فصل تاکنون تنها 70 میلیون تومان برای تیم هزینه کردیم که این مبلغ، هزینه قرارداد یک بازیکن در تیم‌های دیگر این رقابت‌ها است.
وی افزود: اگر تیمی می‌خواهد در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور آبرومندانه‌ای داشته باشد، باید حداقل 2 میلیارد تومان برای جذب بازیکن و امکانات هزینه کند، که رقم هزینه شده برای تیم گهر دورود بسیار کم و ناچیز است.
سرمربی تیم فوتبال گهر دورود عنوان کرد: مشکلات فراوان بازیکنان که بدون دریافت مبلغ از ابتدای فصل تاکنون در این تیم حضور داشتند موجب شد به دلیل افزایش مشکلات، تمرینات تیم به مدت چند روز تعطیل شود، که این مورد روند آماده‌سازی تیم را با مشکل مواجه کرد.
مهابادی ادامه داد: با تمام کمبودها و معضلات تیم، پس کسب نتایج مطلوب و غیرتمندانه بازیکنان شایسته گهر در هفته‌های گذشته و هم قسم شدن بازیکنان مبنی بر ادامه حضور در لیگ با تمام توان تلاش برای صعود به لیگ برتر، تمرینات تیم از با قدرت در حال برگزاری است و دیدارهای آینده را با هدف کسب برتری و به نمایش گذاشتن توانایی‌هایی فنی تیم برگزار می‌کنیم.
وی گفت: با تمام مشکلات موجود در تیم، موفق به کسب 15 امتیاز شدیم که این امتیازها فقط حاصل همت و غیرت بازیکنان بوده و هیچ عامل بیرونی و حمایتی دیگری در کسب این امتیازات تأثیرگذار نیست.
سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس‌ با قدردانی از حمایت‌های فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان لرستان و هیئت فوتبال لرستان گفت:‌ در لرستان، هیچ ارگان و سازمان دیگری به فکر حل همیشگی مشکلات تنها نماینده فوتبال دورود در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیست و با این تیم مثل بچه سر راهی و مزاحم همیشگی رفتار می‌شود.
مهابادی افزود: اگر در آینده نزدیک به این تیم و مشکلات آن توجه نشود، بدون تردید تیم گهر دورود توانایی ادامه حضور در این رقابت‌ها را ندارد.
تیم فوتبال گهر زاگرس دورود، در پایان هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با 15 امتیاز در رده 6 جدول رده‌بندی گروه دوم  قرار دارد.
این تیم روز پنج‌شنبه جاری در ورزشگاه تختی دورود، میزبان کاوه تهران است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول