اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

برخوردم با کیانوش رحمتی فوتبالی بود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در یک برخورد کاملاً فوتبالی؛ کیانوش رحمتی؛ هافبک استقلال تهران را مصدوم کردم.

برخوردم با کیانوش رحمتی فوتبالی بود
امید شریفی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی قابل قبولی را در مقابل تیمی ارائه دادیم که باز هم امید اول قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کشور است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: برنامه اصلی ما در این دیدار به این شکل بود که ابتدا در زمین خودمان تجمع کرده و سپس با استفاده از ضدحمله‌ها دروازه تیم استقلال تهران را باز کنیم.
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تا پیش از دیدار در مقابل استقلال تهران، ضعف‌های این مجموعه را در تمرین‌های روزانه با آلبرتو کاستا؛ سرمربی جدید مرور کرده و فکر می‌کنم که این تمرین‌ها در بازی مقابل حریف تهرانی جواب داد.
وی در ادامه از بازی خوب استقلال تهران در مقابل صنعت نفت گفت و خاطرنشان کرد: آنها به لحاظ در اختیار داشتن مهره فوق‌العاده بودند و زمانی متوجه قدرت استقلال می شویم که روبروی آنها به میدان می‌رویم.
شریفی‌نسب همچنین با اشاره به برخورد خود با کیانوش رحمتی؛ هافبک استقلال تهران که منجر به آسیب‌دیدگی این بازیکن آبی‌پوش شد، تصریح کرد: این برخوردها طبیعی بوده و آن صحنه هم در یک تماس کاملاً فوتبالی آسیب‌دیدگی کیانوش رحمتی را منجر شد.
وی در پایان از بازی هفته آخر مسابقات نیم فصل لیگ برتر گفت و اضافه کرد: از تمام مردم آبادان می‌خواهم که هفته آینده به ورزشگاه آمده تا با تشویق‌های بی‌امان خود شرایط پیروزی صنعت نفت را در این بازی خانگی فراهم کنند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل لیگ برتر از ساعت 15 روز بیست و هشتم آذر ماه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف سایپای البرز می‌رود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول