اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تیم فوتبال نفت محمودآباد از سد گچساران گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت محمودآباد در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با یک گل از سد تیم دوم جدول رده‌بندی، نفت و گاز گچساران گذشت.

تیم فوتبال نفت محمودآباد از سد گچساران گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال نفت محمودآباد در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود.
در این دیدار بسیار زیبا و دیدنی، تیم فوتبال نفت محمودآباد موفق شد با گل دقیقه 82 بازیکن شماره پنج خود، مجتبی لاسمی از سد تیم دوم جدول رده‌بندی بگذرد.
سرمربی تیم نفت محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از بازی حساب شده شاگردانش از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد.
بهروز ولی‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه یک فرصت مناسب در طول هفته در اختیار تیم ما قرار گرفت برای آمادگی بیشتر و کارهای بدنسازی چند جلسه تمرین در ساحل را انجام دادیم و درباره کارهای تاکتیکی و بررسی نقاط ضعف تیم جلسات متعددی با کادر فنی و بازیکنان برگزار کردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت محمودآباد همچنین با تقدیر از بازی بسیار خوب و جوانمردانه تیم نفت و گاز گچساران ابراز داشت: این تیم که در بالای جدول رده‌بندی قرار دارد از بازیکنان بسیار خوب و مربی توانمندی برخوردار است و با توجه به گل‌آلود بودن زمین بازی که البته شرایطی مساوی برای هر دو تیم بوده است ما توانستیم از موقعیت‌های به دست آمده به درستی استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
ولی‌پور با توجه به اینکه در این بازی مهاجمان فرصت‌های پیاپی گلزنی را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: وقتی تیم ما به یک گل دست می‌یابد ناگهان دچار استرس می‌شود و به همین دلیل فرصت‌های بدست آمده را به راحتی از دست می‌دهد که سعی کرده‌ایم با تزریق اعتماد به نفس به بازیکنان این ضعف را نیز بپوشانیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت محمودآباد با اشاره به گلزنی‌های دوران بازیگری پیشکسوتان این رشته ورزشی اذعان داشت: گل زدن یک امر غریزی است و با تمرین مستمر و کار مداوم ضربات پشت محوطه جریمه به گل تبدیل می‌‌شود.
وی ادامه داد: باید بازیکنان خود را با شرایط بازی‌ها و مسابقات تطبیق دهند و در بهترین شرایط گلزنی قرار گیرند و اعتماد به نفس در زدن ضربات آخر بسیار موثر و از فاکتورهای مهم گلزنی برای هر مهاجمی است.
ولی‌پور در پایان با تقدیر از حضور خبرنگاران در بازی‌های این تیم، آینده تیم خود را بسیار روشن توصیف کرد.
به گزارش فارس، در اواسط نیمه دوم یک خطای مشکوک به پنالتی در پشت محوطه جریمه تیم نفت اعلام شد که سرمربی تیم نفت و گاز گچساران اعتقاد به پنالتی داشت و به همین دلیل در پایان بازی به شدت به داور بازی اعتراض کرد و سرمربی تیم نفت و گاز گچساران حاضر به مصاحبه نشد.
از این دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و علاقه‌مندان به فوتبال این شهر از نزدیک دیدن کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول