اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

افتتاح طرح ملی حفظ قرآن در کرمان

خبرگزاری فارس: طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کرمان همزمان با سراسر کشور و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در کرمان افتتاح شد.

افتتاح طرح ملی حفظ قرآن در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کرمان در محل خانه شهر اظهار داشت: طرح مدارس قرآنی در سال گذشته در استان کرمان اجرا شد.
حجت‌الاسلام مجید سجادی افزود: دانش‌آموزان حاضر در طرح مدارس قرآنی در شیفت عصر برای یادگیری قرآن و معارف آن در مدارس حضور داشتند.
وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر ضرورت حضور 10 میلیون حافظ قرآن در کشور بیان داشت: کشورهای اطراف ایران حافظان قرآنی بسیاری دارند و با توجه به اینکه ایران، مهد تشیع و مطیع قرآن، عترت و ولایت است در این زمینه باید گام‌های بیشتری برداشته شود.
سجادی تصریح کرد: طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کرمان همزمان با سراسر کشور در کرمان افتتاح می‌شود.
وی بیان کرد: این طرح به صورت پلکانی در تمام مقاطع تحصیلی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس استان کرمان اجرا می‌شود.
سجادی عنوان کرد: در مرحله نخست طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان نیم جزء آخر قرآن، در مرحله دوم جزء آخر و سپس طرح سه جزء، شش جزء، 15 جزء و کل قرآن اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح بر اساس برنامه‌ریزی در استان کرمان  اجرایی می‌شود، افزود: کتاب‌های ویژه قرآن به مدارس ارائه می‌شود.
سجادی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح مذکور جامعه قرآنی و نورانی می‌شود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای زیرمجموعه‌های خود طرح حفظ قرآن را اجرایی کنند.
وی به امتیاز ویژه برای حافظان قرآن اشاره کرد و ابراز داشت:  این افراد برای کنکور و استخدام اولویت دارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول