اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

از افتتاح طرح‌های خصوصی لذت می‌برم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسئولان ارشد استان برحمایت ویژه از بخش خصوصی تأکید دارند و بنده شخصاً در برنامه‌های افتتاح واحدهای خصوصی حضور دارم و از آن لذت می‌برم.

از افتتاح طرح‌های خصوصی لذت می‌برم
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، احمد علیرضا‌بیگی ‌در مراسم افتتاح «واحد تولیدی محصولات گلخانه ای هیدروپونیک سریری» شهرستان بناب اظهار کرد: طرح گلخانه‌ای سریری باید به عنوان الگو برای سرمایه‌گذاران منطقه مطرح و معرفی شود؛ چون هرگونه شکست احتمالی این طرح موجب فرار سرمایه‌گذاران می‌شود.
وی افزود: توانمند کردن بخش خصوصی و رفع موانع در این بخش مورد تأکید و توجه دولت و مسئولان است و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران، دولت مصمم است با هزینه کردن از اعتبارات دولتی نیز نگذارد چنین طرح‌هایی با شکست روبه‌رو شوند.
استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: مسئولان ارشد استان برحمایت ویژه از بخش خصوصی تأکید دارند و بنده شخصاً در برنامه‌های افتتاح واحدهای خصوصی حضور دارم و از آن لذت می‌برم.
وی همچنین حمایت از فعالان موفق بخش خصوصی را موجب تشویق دیگر بخش‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد افزایش و توسعه واحدهای گلخانه‌ای در سطح استان باشیم.
 
واحد تولیدی محصولات گلخانه‌ای هیدروپونیک سریری» شهرستان بناب در زمینی به مساحت 3 هکتار در فضایی به مساحت 5 هزارمترمربع از سال 1388 آغاز و تاکنون افزون بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این مجموعه هزینه شده که 2 میلیارد و 900 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و بقیه نیز آورده شخصی است.
با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح کشاورزی در مرحله اول سالانه 135 تن محصول خیار تولید و تحویل بازار می‌شود و با راه این واحد همچنین برای 12 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شود.
همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی «مجتمع خدماتی و رفاهی و جایگاه پمپ بنزین» در شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
این مجتمع و جایگاه سوخت در زمینی به وسعت 7 هزار مترمربع احداث شده و برای تکمیل آن افزون بر7 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده ‌که 450 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و بقیه نیز آورده شخصی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول