اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد:

افتتاح طرح‌های بزرگ عمرانی گچساران با حضور رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: پیش‌بینی می‌شود در دور چهارم سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بزرگ در گچساران افتتاح شود.

افتتاح طرح‌های بزرگ عمرانی گچساران با حضور رئیس‌جمهور
سید اکبر علیزاده عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران سفر چهارم رئیس جمهوری را فرصت مغتنمی برای رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس جمهور در شناسایی مشکلات و معضلات مردم و حل آنها نقش به‌سزایی دارد که باید به این امر توجه شود.
وی همچنین مجموعه مصوبات سفرهای رئیس جمهور و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد را وزین و مؤثر در رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد دانست و ابراز داشت: در این دور از سفرها، پیگیری و اجرای مصوبات قبلی و شناسایی و حل موانع موجود در اجرایی شدن پروژه‌ها در دستور کار است.
فرماندار گچساران تأکید کرد: موانع مالی و اداری اجرایی شدن برخی مصوبات سفرهای رئیس جمهوری به گچساران باید ارزیابی شده و گزارش دقیقی از آن تهیه و ارائه شود.
علیزاده با بیان اینکه اولویت اصلی دور چهارم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد بررسی روند اجرایی آخرین وضعیت پروژه‌های سه دوره گذشته است، ابراز داشت: در این سفر مشکلات و موانع موجود در پروژه‌ها بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم برای سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گچساران را داشته باشند تا بتواند بهترین بهره‌برداری را از این سفر انجام دهند.
این مقام مسئول در گچساران با اشاره به اینکه این سفر با همراهی اعضای هیئت دولت به مدت دو روز در کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود، افزود: رئیس جمهور قرار است در این ایام با سرکشی به نقاط مختلف استان به مشکلات و نارسایی‌ها رسیدگی کند.
علیزاده با بیان اینکه سفر دور چهارم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد آخر هفته آینده است، از مدیران و رؤسای دستگاه‌ها و نهادهای گچساران خواست تا همکاری لازم را با ستاد استقبال از ریاست جمهوری در این شهرستان داشته باشند.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران بیان داشت: در دور اول و دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران، نیازهای اساسی شهرستان به خوبی شناخته شد و پروژه‌های خوبی در این شهرستان به تصویب رسید.
علیزاده افزود: در مجموع سفرهای ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد و پروژه‌های اعتبارات سرمایه‌ای و دو درصد نفت، افزون بر 700 پروژه تصویب شد.
وی تصریح کرد: در دور اول سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 228 پروژه با اعتباری بیش از 460 میلیارد ریال به تصویب رسید.
علیزاده ابراز داشت: 76 پروژه نیز در دور دوم سفر ریاست جمهوری با اعتباری افزون بر 250 میلیارد ریال به تصویب رسید.

*بیمارستان‌های 96 و 64 تختخوابی، پروژه‌های نیمه‌تمام گچساران از مصوبات سفر اول و دوم
فرماندار گچساران از اجرای 100 درصدی مصوبات اول و دوم دولت عدالت محور به این شهرستان به‌جز دو مرکز درمان خبر داد و گفت: دو بیمارستان 96 تختخوابی و 64 تختخوابی از این مصوبات نیمه تمام بوده که این دو طرح نیز از 65 و 55 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
وی ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود در سفر چهارم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ گچساران افتتاح شده و عملیات اجرایی یک طرح نیز کلنگ‌زنی شود.
فرماندار گچساران افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی از سد کوثر به گچساران، افتتاح فرودگاه گچساران و آغاز عملیات اجرایی ساخت باند دوم محور بابامیدان ـ باشت ـ گچساران ـ بهبهان و نیز جشن اتمام اسفالت تمامی راه های روستایی در گچساران را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی دور چهارم سفر رئیس جمهور در این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار گچساران با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی از سد کوثر به گچساران بیان داشت: طرح آبرسانی از سد کوثر به گچساران و روستاهای مسیر از مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد است که برای اجرای این طرح آب‌رسانی بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه‌شده است.
علیزاده ابراز داشت: با افتتاح طرح عظیم آب‌رسانی از سد کوثر به گچساران، آب آشامیدنی تصفیه‌شده گچساران و 22 روستای این شهرستان با جمعیتی افزون بر 150 هزار نفر تأمین شده و مشکل تاریخی آب آشامیدنی گچساران حل می‌شود.
وی طول مسیر این پروژه را 40 کیلومتر عنوان کرد و با اشاره به اختلاف ارتفاع 400 متری این طرح ابراز داشت: دو ایستگاه برای پمپاژ از این میزان ارتفاع تعبیه شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول