اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 30 ورزشکار؛

برترین‌های ژیمناستیک نونهالان و نوجوانان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر و مربی باشگاه شهید زین الدین قم از مشخص شدن افراد برتر پیکارهای دو رده سنی نونهالان و نوجوانان قم خبر داد.

برترین‌های ژیمناستیک نونهالان و نوجوانان معرفی شدند
محمدمهدی سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه مسابقات چند جانبه استان قم برای هشتمین بار برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات چند جانبه ژیمناستیک به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در باشگاه شهید زین‌الدین برگزار شد.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور بیش از 30 نفر از نونهالان و نوجوانان ژیمناستیک این مجموعه و باشگاه استقلال به انجام رسید در حالی که مسابقاتی این چنین، به‌طور مستمر به مناسبت‌های مختلف به منظور آمادگی هرچه بیشتر و ارتقاء سطح ژیمناستیک استان با مدیریت و برنامه‌ریزی باشگاه شهید زین‌الدین و همکاری استاد مهدی عزتی مسئول کمیته فنی هیئت ژیمناستیک برگزار می‌شود.
مدیر و مربی باشگاه شهید زین‌الدین قم افزود: رقابت‌ها از سطح قابل قبولی برخوردار بود و نونهالان و نوجوانان ژیمناستیک این باشگاه‌ها که زیر نظر استاد عزتی مشغول به تمرین هستند با انجام حرکات زیبای ژیمناستیک در پنج گروه به رقابت پرداختند.
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات که خانواده ورزشکاران نیز برای تماشای فرزندان خود حضور چشمگیری داشتند، با شور و حالی خاص قهرمانان برتر شناخته شدند و از آنها با حضور مسئولان باشگاه‌ها با اهدای حکم و مدال تجلیل به عمل آمد.
سلطانی در ادامه با اشاره به برترین‌های این رقابت‌ها اضافه کرد: در گروه پیشرفته محمد مهدی یزدی ورزشکار خوش آتیه استان با امتیاز 2/9 سکوی نخست را از آن خود کرد و ابوالفضل جعفری با رقابتی نزدیک با امتیاز 1/9 به مدال نقره بسنده کرد، ضمن اینکه محمد مهدی عرب زاده با کسب امتیاز 6/8 بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در گروه نیمه پیشرفته محمد سبحان خدابخشی با امتیاز 3/9 از رقبا پیشی گرفت و صاحب گردن آویز طلای این رقابت‌ها شد و محمد علی حسینی با امتیاز 9/8 و سید علی مصباحی با امتیاز 3/8 به ترتیب دوم و سوم شدند.
مدیر و مربی باشگاه شهید زین‌الدین قم ادامه داد: در گروه مبتدی رده سنی زیر هفت سال ابوالفضل‌هاشمی با کمترین خطا و امتیاز 8/9 در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، علی حیدری و محمد حسین مهرآذین با امتیاز 9 دوم شدند و متین صادقی و علی جهان نیز با امتیاز برابر 6/8 مشترکاً در جایگاه سوم جدول مسابقات این دوره ایستادند.
وی عنوان کرد: در گروه مبتدی رده سنی هشت سال علیرضا یارمحمد توسلی و محمد گودرزی با امتیاز برابر 5/9 قهرمان شدند، رامین جاوید در رقابتی نزدیک با امتیاز 4/9 دوم شد و حسین بازگشا و سبحان علی آبادی با امتیاز 9/8 مشترکاً سوم شدند.
سلطانی اظهار کرد: در گروه مبتدی رده سنی بالای 9 سال علی عسگری با امتیاز 6/9 برترین ژیمناست این گروه و صاحب گردن آویز طلا شد، سید محمد حسام لاجوردی نیز با امتیاز 2/9 بر جایگاه دوم ایستاد و امیر حسین قمچیلی نیز با امتیاز 9 عنوان سوم را کسب کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول