اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران:

مازندران قهرمان مسابقات لیگ دسته یک ژیمناستیک شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران گفت: مازندران قهرمان مسابقات لیگ دسته یک ژیمناستیک ترامپولین کشور شد.

مازندران قهرمان مسابقات لیگ دسته یک ژیمناستیک شد
محمد سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری اظهار داشت: مسابقات لیگ ترامپولین قهرمانی کشور از هشت آذر ماه سال جاری برگزار شد.
سبحانی افزود: سینا قاسمی، دانیال صادقی و محمد باقر رسولی بازیکنان و همچنین سید رضا هاشمی مربی و سرپرست تیم ترامپولین مازندران را تشکیل می‌دهند.
وی بیان داشت: رقابت‌های مرحله اول لیگ دسته یک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور در رشته ترامپولین با قهرمانی تیم ژیمناستیک هادی مازندران در شهرستان گنبد کاووس پایان یافت.
این مسئول ادامه داد: این مسابقات از هشتم آذر ماه سال جاری در سالن المپیک گنبد کاووس با حضور شش تیم از سراسر کشور برگزار شد.
رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم هادی مازندران با کسب 41.3 امتیاز، خانه ژیمناستیک همدان با کسب 40.6 امتیاز و هیئت ژیمناستیک اردبیل با کسب 34.6 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
سبحانی همچنین خاطرنشان کرد: تیم‌های هیئت ژیمناستیک زنجان با 33.7 امتیاز، تیم آهن آلات شهرکرد با 732.7 امتیاز و هیئت ژیمناستیک تهران با 30.8 امتیاز به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.
این مسئول اذعان داشت: در این دوره از رقابت‌ها در بخش انفرادی مهدی آذر مهر با 27.3 امتیاز از شهرستان شهرکرد، محمد جواد شفیعی با 22.5 امتیاز از باشگاه ژیمناستیک هادی مازندران و همچنین سید امیر شجاعی با 21.5 امتیاز از سرای ژیمناستیک نوظهوری به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی در پایان از برگزاری مسابقات انتخابی ژیمناستیک آرتیستیک رده‌های سنی نوجوانان و جوانان استان از 30 دی ماه سال جاری به میزبانی شهرستان ساری در مجموعه ورزشی داراب شهرستان ساری خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول