اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ناحیه چهار آموزش و پرورش اصفهان صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات ژیمناستیک ویژه مدارس ابتدایی دخترانه

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: رقابت‌های ژیمناستیک ناحیه چهار آموزش و پرورش ویژه مدارس ابتدایی دخترانه برگزار شد.

برگزاری مسابقات ژیمناستیک ویژه مدارس ابتدایی دخترانه
مریم زیبنده‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با ایجاد سالن ژیمناستیک خمسه عشر ناحیه چهار آموزش و پرورش اصفهان، آینده درخشانی در انتظار دانش‌آموزان ژیمناستیک‌کار این ناحیه است.
وی افزود: با اینکه ناحیه چهار آموزش و پرورش اصفهان جزو نواحی محروم این شهرستان است با این حال ژیمناستیک دانش‌آموزان ناحیه چهار آموزش و پرورش اصفهان همواره در جایگاه دوم یا سوم قرار دارد.
نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در مورد برگزاری رقابت‌های ژیمناستیک ناحیه چهار آموزش و پرورش که ویژه مدارس ابتدایی و دختران برگزار شد، بیان داشت: این رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد.
وی در مورد رتبه‌های به دست آمده در رقابت‌های ژیمناستیک دیروز گفت: دبستان‌های بنان، نسیم و معصومی به ترتیب مقام نخست تا سوم را در رقابت‌های تیمی 11 و 12 سال از آن خود کردند.
زیبنده‌پور در مورد رقابت‌های ژیمناستیک تیمی زیر 10 سال اظهار داشت: دبستان مکتبی رتبه نخست، دبستان امام علی مقام دوم و دبستان هدایت جایگاه سوم را کسب کردند.
وی در مورد رقابت‌های ژیمناستیک ناحیه چهار آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در رقابت‌های انفرادی زمینی شیرین روحانی، نرگس کثیری و حدیث شکل‌آبادی رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: در بخش موازنه انفرادی نیز مهدیس یارمحمدی، نرگس کثیری و حدیث شکل‌آبادی به ترتیب نفرات نخست تا سوم شدند.
نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: در رده سنی زیر 10 سال رقابت‌های زمینی آموزش و پرورش، ایران صفری مقام نخست، نازنین حامی‌کیا دوم و سونیا طیبی و شیدا عدیلی سوم مشترک شدند.
وی تاکید کرد: در رقابت‌های ژیمناستیک انفرادی ناحیه چهار آموزش و پرورش نیز شیدا عدیلی، سونیا طیبی و ایران صفری به ترتیب جایگاه نخست تا سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول