اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

تغییرات در هیئت ژیمناستیک دور از انتظار نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: در صورتی که در مسیر دستیابی هیئت به اهداف تعیین شده ضرورتی احساس شود، تغییرات در هیئت دور از انتظار نیست.

تغییرات در هیئت ژیمناستیک دور از انتظار نیست
اصغر نکوگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در دوره مدیریت جدید، تبدیل شدن به قطب ژیمناستیک کشور را در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ها و فعالیت‌های این هیئت در راستای این هدف تعریف شده است.
وی ادامه داد: در صورتی که به این نتیجه برسیم که موانع و مشکلاتی بر سر راه رسیدن به این هدف وجود دارد، واکنش نشان می‌دهیم و اگر نیاز به تغییرات نیز احساس شد، بر اساس صلاح ژیمناستیک استان عمل می‌کنیم.
رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با اشاره به برنامه‌ها این هیئت برای روز جهانی ژیمناستیک بیان داشت: 30 آذر ماه جاری از سوی فدراسیون جهانی به نام روز ژیمناستیک معرفی شده است و فدراسیون ژیمناستیک کشورمان نیز از هیئت‌های استانی خواسته تا برنامه‌هایی را به مناسبت این روز اجرا کنند.
وی افزود: هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در نظر دارد نشست تخصصی ژیمناستیک و آسیب شناسی این رشته را با حضور جمعی از صاحب نظران برگزار کند، همچنین هیئت‌های شهرستانی نیز با توجه به بخشنامه هیئت استان، برنامه‌های متنوعی را در این روز برای معرفی هرچه بهتر رشته ژیمناستیک به خانواده‌ها انجام می‌دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول