اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد:

کمک 600 میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی به محرومان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی امسال مردم این استان 600 میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف به محرومان کمیته امداد کمک کردند.

کمک 600 میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی به محرومان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور در گردهمایی کارکنان کمیته امداد استان اظهار داشت: این نهاد در حال حاضر به 72 هزار مددجو و 45 هزار نفر از اقشار نیازمند استان در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کند.
مشاور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در شرق کشور نیز در این گردهمایی گفت: لازمه اعتماد مردم به این نهاد و کمک به نیازمندان، خدمت خالصانه و بی منتهای نیروهای آن است.
محمد قاسمی با بیان اینکه منزلت و جایگاه کمیته امداد باید با خدمت خالصانه و بی‌منتهای امدادگران به محرومان حفظ و تقویت شود، گفت: البته اگر نیروی هر سازمانی کار خود را به نحو مطلوب انجام دهد یقیناً منزلت و جایگاه آن سازمان  حفظ خواهد شد.
وی امانت‌داری، خلوص نیت و صداقت را از  ویژگی‌های هر نیروی کاری دانست و افزود: داشتن همت بالا، سخت کوشی و خدمت بی منت، نیروهای امداد را به اوج می‌برد.
قاسمی همچنین از محرومان به عنوان اعیان‌الله یاد کرد و اظهار داشت: در واقع این لقب که در بین ائمه از لقب‌های خاص و ویژه است به محرومان تشبیه شده تا از این طریق انسان‌ها اهمیت رسیدگی به امور محرومان را بهتر درک کنند.
وی تصریح کرد: کمیته امداد با توجه به اینکه با قشر ضعیف جامعه سروکار دارد باید معنویات و تلاش خود را ارتقا دهد تا خدمات بهتری به محرومان ارائه شود.
مشاور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در شرق کشور همچنین به اهمیت و توجه امام راحل به این نهاد مقدس اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) به حدی به دستگیری محرومان و رسیدگی به امورات آنان اهمیت می‌داد که بلافاصله پس از انقلاب اسلامی کمیته امداد را راه‌اندازی کرد تا از این طریق بتواند به مشکلات نیازمندان جامعه رسیدگی کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول