اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر فرنگی‌کار لرستانی:

تمام تلاش من معطوف به المپیک است

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر فرنگی‌کار لرستانی گفت: تمام تلاش من معطوف به المپیک است.

تمام تلاش من معطوف به المپیک است
طالب نعمت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لرستان گفت: روی نقاط ضعفم کار می‌کنم، خوب می‌دانم که از چه نقاطی احتمال ضربه خوردن دارم به همین خاطر در تلاش هستم تا با کمک مربیان نقاط ضعفم را به قوت تبدیل کنم.
وی افزود: هرچند در وزن ۸۴ کیلوگرم فرنگی‌کاران بسیار خوبی در ایران حضور دارند، ولی این دلیل نمی‌شود که من برای رسیدن به آرزو‌هایم از تلاش کردن دست بردارم. 
دارند‌ه‌ مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو در این رابطه اظهار داشت: در شرایط فعلی فقط و فقط به فکر تمرین هستم.
این فرنگی‌‌کار لرستانی در ادامه گفت: در اردو‌ها سعی می‌کنم، تمرینات را به خوبی اجرا کنم، چرا که خوب می‌دانم علاوه بر من رفتن به المپیک لندن آرزوی بسیاری از فرنگی‌کاران ۸۴ کیلوگرم ایران است، هنوز نمی‌دانم که مربیان در مورد طالب نعمت‌پور چگونه فکر می‌کنند، ولی سعی دارم تا طی ماه‌های آینده نظر آن‌ها را به سمت خودم جلب کنم.
وی افزود: روی نقاط ضعفم کار می‌کنم خوب می‌دانم که از چه نقاطی احتمال ضربه خوردن دارم به همین خاطر در تلاش هستم تا با کمک مربیان نقاط ضعفم را به قوت تبدیل کنم.
نعمت‌پور با بیان اینکه علاوه بر حریفان داخلی مرتباً آخرین وضعیت حریفان خارجی خود را نیز رصد می‌کند تصریح کرد: نیم‌نگاهی هم به حریفان خارجی خودم دارم، اگر بتوانم سهمیهٔ وزن ۸۴ کیلوگرم در المپیک را بگیرم باید برای تمام مدعیان این وزن برنامه داشته باشم، کشتی ورزش آزمون و خطا و یا شانس نیست باید با برنامه مقابل حریفان ظاهر شد.
این فرنگی‌کار وزن ۸۴ کیلوگرم تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: در استان لرستان هیچ ورزشکاری را نداریم که توانسته باشد، مدال المپیک را کسب کند، امیدوارم من نخستین کسی باشم که این افتخار را برای استانم کسب کنم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول