اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 114 فرنگی کار در قم؛

پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با رقابت فرنگی‌کاران چهار وزن نخست از امروز در قم آغاز شد.

پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور به لحاظ حضور کمیته فنی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و قرار شده برترین‌ها به تیم ملی دعوت شوند.
برای همین منظور و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، این پیکارها از امروز با شرکت برترین فرنگی‌کاران کشورمان در رده سنی جوانان و از استان‌های مختلف کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.
اما آیین وزن کشی چهار وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی چهارشنبه شب در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد و مدعیان این اوزان حریفان خود را شناختند.
در این آیین کشتی‌گیران فرنگی‌کار اوزان 50، 60، 74 و 97 کیلوگرم در حضور مسئولان فدراسیون و برگزاری مسابقات روی تشک رفتند که در مجموع 114 کشتی‌گیر وزن کشی کردند و بیشترین تعداد فرنگی کار در اوزان 74 و 96 کیلوگرم حضور داشتند.
در وزن 50 کیلوگرم 26 کشتی‌گیر، در وزن 60 کیلوگرم 32 فرنگیکار، در وزن 74 کیلوگرم 33 کشتی‌گیر و همچنین در وزن 96 کیلوگرم 33 فرنگی کار وزن کشی کردند و از امروز در چهار وزن نخست پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی برابر یکدیگر به میدان می‌روند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از امروز پنجشنبه پنجم آبان ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم برگزار می‌شود و مسابقات چهار وزن دوم نیز روز جمعه به انجام خواهد رسید.
این در حالی است که کشتی‌گیران چهار وزن دوم نیز عصر امروز وزن کشی می‌کنند و مسابقات این اوزان بعد از معرفی نفرات برتر چهار وزن نخست در حالی آغاز می‌شود که در محمد بنا و نوربخش سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان از نزدیک این مسابقات را زیر نظر دارند.
با نظارت کمیته فنی مسابقات از سوی فدراسیون کشتی و همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، قرار است نفرات اول تا سوم رقابت‌های این دوره کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور به تیم ملی جوانان دعوت شوند.
نکته دیگر در خصوص رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور، حضور 21 داور بین المللی و المپیکی کشتی کشورمان برای قضاوت این دوره از رقابت‌ها است که در بین آنها سعید عباسی داور مطرح کشتی قم نیز حضور دارد.
همچنین در حالی که از استان‌های مختلف تنها یک تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، از استان قم به دلیل میزبانی این دوره دو تیم با ترکیبی متشکل از 16 فرنگی کار در مقابل حریفان شرکت کننده در این دوره به میدان می‌روند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول