اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 وزن دوم صورت می‌گیرد:

رقابت 127 فرنگی‌کار در روز دوم کشتی فرنگی جوانان کشور

خبرگزاری فارس: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با رقابت فرنگی‌کاران چهار وزن دوم امروز در قم پیگیری می‌شود.

رقابت 127 فرنگی‌کار در روز دوم کشتی فرنگی جوانان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که نفرات برتر مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور پنجشنبه شب در قم معرفی شدند، با مشخص شدن نفرات برتر این اوزان از امروز مدعیان در چهار وزن دوم برای قرار گرفتن بر روی سکو در سالن شهید حیدریان شهر مقدس قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
با توجه به اینکه این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور زیر نظر کمیته فنی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان برگزار می‌شود، کشتی گیران جوان و آینده دار تلاش می‌کنند با درخشش خود نظر کادر و کمیته فنی را به خود جلب کنند.
برای همین منظور و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این پیکارها امروز با شرکت برترین فرنگی کاران کشورمان در رده سنی جوانان و از استان‌های مختلف کشور در چهار وزن دوم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پیگیری می‌شود.
آیین وزن کشی چهار وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی پنجشنبه شب در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد و مدعیان این اوزان حریفان خود را شناسایی کردند.
در این آیین کشتی گیران فرنگی کار اوزان 50، 66، 84 و 120 کیلوگرم در حضور مسئولان فدراسیون و برگزاری مسابقات روی تشک رفتند که در مجموع 127 کشتی گیر وزن کشی کردند و بیشترین تعداد فرنگی کار در اوزان 50و 66 کیلوگرم حاضر بودند.
در وزن 50 کیلوگرم 33 کشتی گیر، در وزن 66 کیلوگرم 33 فرنگی کار، در وزن 84 کیلوگرم 31 کشتی گیر و همچنین در وزن 120 کیلوگرم 30 فرنگی کار وزن کشی کردند و از امروز در چهار وزن دوم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی بر روی سه تشک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر پیکار می‌کنند.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشورو انتخابی تیم ملی امروز در حالی برگزار می‌شود که مراسم پایانی و اهدای مدال‌ها امشب با حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت خواهد گرفت.
مسابقات این دوره کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر کشتی‌ها زیر نظر محمد بنا و نوربخش سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان کشورمان برگزار می‌شود و قرار است نفرات اول تا سوم رقابت‌های این دوره کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور به تیم ملی جوانان دعوت شوند.
از جمع هشت کشتی گیر قمی که در روز نخست پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در قم برابر حریفان به روی تشک رفتند، مدالی برای تیم قم به دست نیامد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول