اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار انجام می‌شود؛

گرگان میزبان همایش وکلای کشور

خبرگزاری فارس: نماینده اتحادیه سراسری وکلا دادگستری نخستین بار در کانون وکلا گرگان گفت: برای اولین بار گرگان در 23 و 24 آذر میزبان هفدهمین همایش اسکودا (اتحادیه سراسری وکلا دادگستری ایران) است.

گرگان میزبان همایش وکلای کشور
غلامرضا ریاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این همایش با موضوع بررسی طرح تقدیمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیش‌نویس قانون جامع وکلا، تعیین معیار کارآموزان در تبصره یک ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت، تعیین نحوه برگزاری همایشات و جلسات تخصصی از سوی کانون های وکلا در سراسر کشور و بررسی و تدوین کمیسیون بازرسی ماده 55 قانون وکالت برگزار می شود.
وی تصریح کرد: همایشات اسکودا هر شش ماه یک بار در مرکز استان‌هایی که کانون وکلا در آن مشغول فعالیت هستند برگزار می‌شود.
ریاضی افزود: 127 نفر از حقوقدانان و اساتید علم حقوق از سراسر ایران در این همایش حضور دارند و مهمان ویژه این همایش استاد فرهیخته حقوق محمدعلی موحد است و در این همایش نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان سخنرانی می‌کند.
نماینده اسکودا در استان گلستان با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه اسکودا در این همایش گفت: به موجب اساسنامه اسکودا هر دو سال یک بار هیئت رئیسه این اتحادیه تغییر می‌کند از این رو تجلیل از بهمن کشاورز مدیر سابق اتحادیه در دستور کار این همایش است.
وی خاطرنشان کرد: اسکودا یا همان اتحادیه سراسری وکلا دادگستری ایران از 21 کانون وکلا در سراسر ایران تشکیل شده است و مرکز این اتحادیه در تهران قرار دارد.
ریاضی در ادامه گفت: هدف از تشکیل این اتحادیه ایجاد وحدت و همدلی در بین جامعه وکلا دادگستری ایران و ایجاد رویه واحد در اجرای وظایف کانون‌ها و وکلا دادگستری بر طبق اساسنامه اتحادیه در سراسر ایران است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول