اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسفند ماه سال جاری صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش بین‌المللی نانوبیوتکنولوژی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اصفهان از برگزاری همایش بین‌المللی نانوبیوتکنولوژی به همراه چهارمین همایش ریاضی نظریه گروه‌ها در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری همایش بین‌المللی نانوبیوتکنولوژی در استان اصفهان
رضا مختاری امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان زمان برگزاری این همایش‌ها را اسفند ماه سال جاری ذکر کرد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین همایش هفته پژوهش دانشگاه پیام نور اصفهان از 26 آذر ماه تا اول دی ماه گفت: این همایش با حضور همه اعضای هیئت علمی مراکز و واحدها و ارائه مقالات و دستاوردهای پژوهشی آنها برگزار می‌شود.
معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اصفهان همچنین از تشکیل ستاد رفاهی ویژه کارمندان در ستاد این استان به دستور سازمان مرکزی پیام نور خبر داد.
مختاری ایجاد پژوهشکده عسل و گیاهان دارویی خوانسار را هم با کمک خیران و حمایت‌های دانشگاه پیام نور استان اصفهان در مرحله اخذ مجوز دانست و خاطرنشان کرد: خیران خوانساری 62 هکتار زمین برای راه‌اندازی این پژوهشکده و یک دستگاه خودرو سمند اهدا کرده‌اند.
وی افزود: این خیران متعهد شده‌اند با اخذ مجوز، از اعطای کمک‌های مالی خود برای ساخت و ساز و تکمیل و تجهیز این پژوهشکده دریغ نکنند و پیام نور استان اصفهان را حمایت کنند.
معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به فعالیت تیم رباتیک دانشگاه پیام نور استان اصفهان و حمایت جدی دانشگاه از آن خاطرنشان کرد: این تیم تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده و هم‌اکنون در کرج رتبه پنجم را کسب کرده‌ است.
وی با تأکید بر لزوم تقویت کامل سیستم آموزش مجازی دانشگاه پیام نور استان اصفهان یادآور شد: با توجه به عملکرد مطلوب این دانشگاه تعداد رشته‌های مجازی استان اصفهان از سه به هفت رشته زیست جانوری، زیست گیاهی، بیوتکنولوژی، علوم تربیتی افزایش پیدا کرده ‌است.
به گفته وی راه‌اندازی اتوماسیون اداری در تمام مراکز و واحدها با تخصیص بیش از 47 دبیرخانه مستقل، تخصیص بیش از 200 امضای الکترونیکی، تخصیص بیش از یک‌هزار و 200 کاربر، طراحی بیش از 100 سربرگ الکترونیک و برگزاری دو دوره کارگاه آموزشی از دیگر خدمات پیشرفته پیام نور است.
معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به پیگیری اجرای فیبر نوری 44 مرکز و واحد و عقد تفاهمنامه با شرکت مخابرات این استان گفت: این تفاهمنامه با تخفیف بیش از 60 درصد در 44 نقطه این استان برای دانشجویان شاهد و ایثارگر منعقد شده‌ است.
وی با اشاره به گردهمایی تمام دانشجویان شاهد و ایثارگر پیام نور استان اصفهان با همکاری بنیاد شهید این استان تصریح کرد: با برگزاری سه جلسه با مسئول این بنیاد، در خصوص روند تحصیلی این دانشجویان تصمیم‌گیری شده‌ است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول