اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از ایثارگران صورت گرفت؛

راه‌اندازی 27 شعبه دفتر حمایت‌های حقوقی ایثارگران در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران استان فارس گفت: به منظور حمایت حقوقی و ارائه خدمات به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران در 27 شعبه دادگستری فارس راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 27 شعبه دفتر حمایت‌های حقوقی ایثارگران در فارس
موسی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزار فارس در شیراز اظهار داشت: دفتر حقوقی حمایت از ایثارگران در سال 65 در دادگستری فارس آغاز به کار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل دفتر حمایت حقوقی و قضایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بیش از 150 هزار رزمنده بسیجی مشاوره حقوقی شده‌اند.
رئیس دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران فارس تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده 203 قانون استخدامی سپاه که در مورد تشکیل این دفتر حمایت حقوقی و قضایی بوده از سوی قوه قضائیه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، دادگستری و ستاد مشترک در 18 ماده تهیه و در 19 مرداد سال 73 به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده است.
رشیدی اضافه کرد: طبق این آیین‌نامه، محل استقرار دفتر حمایت حقوقی در دادگستری‌ها تعیین شده و صلاحیت آن زیر نظر حوزه دادگستری است.
وی ابراز داشت: تمام خدمات دفتر حمایت حقوقی ایثارگران، در مورد جامعه هدف جانبازان، آزادگان، رزمندگان و بسیجیان فعال با سابقه شش ماه عضویت در بسیج است.
رشیدی تصریح کرد: برای تقویت دفاتر حمایت حقوقی و قضایی رزمندگان اسلام، از حقوقدانان بسیجی برای مشاوره و وکالت بسیجیان استفاده شده است.
رئیس دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران فارس تصریح کرد: دفتر مرکزی حمایت حقوقی رزمندگان در اداره کل دادگستری استان فارس است.
وی اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 100 نفر از بسیجیان، رزمندگان استان فارس که دارای مشکل قضایی بودند با رئیس کل دادگستری فارس دیدار چهره به چهره داشتند و مشکل قضایی خود را مطرح کردند.
رشیدی بیان کرد: قبول وکالت در تمام مراحل دادرسی و مصالحه بین طرفین دعوا و خدمات متنوع از جمله اهداف دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران فارس است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول