اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دنبال رفع مشکلات پروازهای فرودگاه خرم‌آباد هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: دنبال رفع مشکلات پروازهای فرودگاه خرم‌آباد هستیم.

دنبال رفع مشکلات پروازهای فرودگاه خرم‌آباد هستیم
 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب‌الله دهمرده در نشست با کارگزاران حج و زیارت استان لرستان در خرم‌آباد گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت ارشد استان لرستان برقراری پرواز روزانه در فرودگاه خرم‌آباد است.
وی افزود: انجام کارها و فعالیت‌های اجرایی بدون توجه به معیارهای کارشناسی و شاخصه‌های علمی موجب بروز مشکلاتی در ادامه مسیر برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر می‌شود.
دهمرده با اشاره به اینکه حضور هواپیمایی بزرگ مستلزم به‌کارگیری استاد خلبان برای فرود در فرودگاه خرم‌آباد است، یادآورشد: به رغم این مشکلات موفق شدیم برای نخستین‌بار در تاریخ فرودگاه خرم‌آباد، زمینه انجام پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این فرودگاه را فراهم کنیم و هم اکنون این شرکت پروازهایی را در فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌دهد.
وی گفت: یکی از مزایایی رفع مشکل فرودگاه خرم‌آباد تسهیل تردد زایران بیت الله الحرام برای سفر و تشرف به حج است، که از این طریق اعزام حجاج لرستانی از فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌شود.
استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه خدمت به کارگزاران حج ابراهیمی افتخاری الهی است، گفت: استانداری لرستان آماده هرگونه مساعدت و همکاری در زمینه انجام بهتر برنامه‌های مرتبط با حج و زیارت مردم استان است.
وی گفت: تنها ملاک موثر برای اجرای دقیق برنامه‌ها و طرح‌ها و تحقق اهداف و چشم اندازه‌ای پیش‌بینی شده، انجام کارشناسی و برنامه‌ریزی شده کارها با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در منطقه است.
در ادامه این نشست تعدادی از مدیران کاروان‌های زیارتی حج استان لرستان مسایل و مشکلات مربوط به این حوزه را تشریح کردند.
کارگزاران حج استان لرستان با اشاره به اینکه این نخستین دیدار فعالان بخش حج و زیارت استان با استاندار لرستان است، خواستار حمایت و همراهی مسئولان استان برای انجام بهتر امور در این حوزه شدند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول