اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاص فارس/ رئیس محیط زیست بهشهر:

ساخت سایت ببر مازندران به روزهای پایانی رسید/ ببرهای روسی از طریق فرودگاه وارد میانکاله می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر گفت: ساخت پروژه جایگاه ببر مازندران در میانکاله به روزهای پایانی خود رسید.

ساخت سایت ببر مازندران به روزهای پایانی رسید/ ببرهای روسی از طریق فرودگاه وارد میانکاله می‌شوند
زمان رضا احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر اظهار داشت: کار ساخت پروژه ببر مازندران که از اوایل سال جاری آغاز شده بود اکنون به مرحله پایانی رسیده و به‌زودی تجهیز می‌شود.
وی درباره نحوه و زمان انتقال ببرهای روسی به میانکاله، گفت: با توجه به تجربه قبلی در پارک ارم تهران، انتقال ببرها بعد از تکمیل و تجهیز سایت اتفاق می‌افتد و ببرهای روسی از طریق فرودگاه ساری به طور مستقیم و بدون وقفه وارد میانکاله می‌شوند.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر به زمان خاصی برای انتقال ببرها اشاره نکرد و بیان داشت: انتقال ببرها با نظر و تدابیر سازمان حفاظت محیط زیست طبق شرایط محیطی انجام می‌‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در فاز نخست، یک هکتار برای زیستگاه ببرها در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: سایت مذکور در واقع جایگاه نگهداری و تکثیر ببر است که در فازهای بعدی چند برابر می‌شود.
به گزارش فارس؛ ساخت پروژه سایت ببر از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و قرار بود شش ماهه تحویل سازمان داده شود، اما دلایلی چون تأمین دیرهنگام اعتبارات و وضعیت جوی نامناسب در ماه‌هایی از سال باعث شد تا ساخت این پروژه دیرتر از موعد مقرر تحویل سازمان حفاظت محیط زیست داده شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول