اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

هیچ تحولی در فرودگاه جهرم انجام نشده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: با توجه به توسعه و راه‌اندازی فرودگاه جهرم در دوره‌های گذشته سفر هیئت دولت به جهرم هیچ تحولی در این فرودگاه رخ نداده است.

هیچ تحولی در فرودگاه جهرم انجام نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار داشت: باید در تاسوعا و عاشورای سیدالشهدا (ع) با صفوف متحد و یکپارچه برای ادای احترام به ساحت مقدس این امام همام به عزاداری و سوگواری بپردازیم.
وی با بیان برگزاری اقامه نماز ظهر عاشورا همزمان با سراسر کشور در جهرم افزود: در رثای سرور و سالار شهیدان و به خاطر نمود پیروی شیعیان از ایشان نماز ظهر عاشورا در سراسر کشور به صورت همزمان اقامه می‌شود.
امام جمعه جهرم با اشاره به رژه حماسی بسیجیان جهرمی در روزهای پایانی هفته بسیج ابراز داشت: به فرموده امام (ره) هویت بسیج هویت عاشورا بوده و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف نشان از اقتدار و عزتمندی جوانان پر شور بسیجی است.
دژکام همچنین با اشاره به سالگرد شهادت مرحوم آیت‌الله سید حسن مدرس نیز گفت: مدرس مردی بود که قیام، بصیرت، هیبت و غیرتش نسبت به دین و دینداری برای تمام نسل‌های آینده الگو است.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید شهید مدرس را به عنوان الگو و اسوه‌ای ویژه برای خود قرار دهند بیان داشت: به فرموده امام خمینی (ره) نمایندگانی باید به مجلس فرستاده شوند که مانند مدرس متعهد باشند و این مهم باید به عنوان شاخص در جامعه مطرح شود.
خطیب جمعه جهرم دین‌مداری، فرمانبری از احکام و اسلام ناب محمدی، تبعیت از ولایت و شجاع بودن را از ویژگی‌های لازم نماینده‌های مجلس دانست و خاطرنشان کرد: نماینده‌ای باید به مجلس راه یابد که از جایگاه خودش سو استفاده نکرده و استقلال کشور را نفروشد و آلوده به فساد و رانت‌خواری نشود.
وی فاصله داشتن نمایندگان مجلس از مردم را خطر بزرگ برای کشور و مملکت دانست و تصریح کرد: باید مردم برای انتخاب نماینده اصلح این شاخصه‌ها را در نظر گیرند.
دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 16 آذر روز دانشجو بیان کرد: علت نامگذاری این روز به نام روز دانشجو مخالفت دانشجویان در سال 1332 به خاطر مبارزه با آمریکا و حضور نیکسون در کشور بود که منجر به شهادت رسیدن بسیاری از جوانان این مرز و بوم شد.
نماینده ولی فقیه در جهرم همچنین با اشاره به دور چهارم سفر هیئت دولت به شهرستان‌ها و لزوم اجرای طرح‌های دور گذشته این سفر به جهرم توسط مسئولان اظهار داشت: سفر ریاست جمهوری به استان‌ها به منظور آبادی کشور و حل مشکلات مردم انجام می‌شود و باید طرح‌هایی که در جهرم مصوب شده است به آن توجه شده و اجرایی شود.
وی حل مشکل فرودگاه جهرم را از مصوبات اجرایی سفر ریاست جمهوری در دوره‌های گذشته عنوان کرد و گفت: این امر برای توسعه شهرستان انجام شده و با توجه به مدت طولانی مصوب شدن آن هنوز اقدامی در آن صورت نگرفته است.
امام جمعه جهرم تاسیس دانشگاه علمی کاربردی و توسعه اشتغال را از دیگر مصوبات دوره‌های گذشته سفر ریاست جمهوری در جهرم دانست و خاطرنشان کرد: باید نیازهای شهرستان جهرم پیگیری شده و سعی شود تا مسائلی که جنبه عمومی دارد از چرخه مسائل سیاسی کنار گذاشته شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول