اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

2.8 میلیارد ‌تومان اعتبار فرودگاه گناباد ‌به پیمانکار داده نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار فرودگاه شهرستان مصوب شده ولی تاکنون یک ریال به پیمانکار داده نشده است.

2.8 میلیارد ‌تومان اعتبار فرودگاه گناباد ‌به پیمانکار داده نشده است
محمد صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم اظهار داشت: ناب‌ترین مسیرها را از خود ائمه (ع) می‌توان گرفت و تا همیشه این یک ویژگی برجسته است که آنهایی که داعیه حسین را دارند این یک خط است که دوستان حسین را دوست و دشمنان حسین را دشمن بدارد و اگر انسان بتواند به توکلی برسد که به کسی غیر از خدا امیدی نداشته باشد پیروز میدان خواهد بود.
وی افزود: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان وجود دارد که اگر به کارگیری شود و تمام انرژی و توان به کار گرفته شود کارهایی فوق کارهای معمول انجام می‌شود.
صفایی گفت: در 32 سال پیروزی بعد از انقلاب در دو حوزه سیاست و امنیت بسیار موفق بوده ایم به طوریکه کسی نمی‌ تواند از دوست یا دشمن بگوید که ایران یک کشور وابسته است.
وی تصریح کرد: در حوزه سیاسی یک کشور مستقل و در حوزه امنیت تا زمانی که به کشورهای اطراف ایران سفر نشود امنیت فعلی در ایران درک نخواهد شد.
وی گفت: در حوزه منطقه‌ای امنیت برتر و در حوزه فرامنطقه‌ای از امنیت منطقی برخورداریم ولی نمی‌توانیم در حوزه اقتصاد بگوییم که این موفقیت را داشته ایم.
صفایی تصریح کرد: در حوزه سیاسی و امنیتی مشارکت مردم را به وضوح داشته‌ایم ولی در حوزه اقتصادی موفق به مشارکت مردمی نشده‌ایم.
صفایی در ادامه در مورد برق‌رسانی به روستاها گفت: هزینه‌های مربوط به برق‌رسانی از اعتبارات استانی نیست، از بخش توانیر است و توانیر در بحث هدفمندسازی یارانه‌ها دچار چالش شده است.
وی در مورد باند فرودگاه نیز گفت: طول باند سه کیلومتر است که در چشم‌انداز آینده 4 کیلومتر هم پیش‌بینی شده است، گام اساسی برداشته شده و فرودگاه گناباد دارای کد ملی شده است و پیشرفت کارها بستگی به تامین منابع دارد.
صفایی افزود: 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار فرودگاه مصوب شده ولی تاکنون یک ریال به پیمانکار داده نشده است و پیمانکار منفی کار می‌کند و این در حالی است که قول‌های وزیر راه در استانداری تبدیل به تفاهم‌نامه شده است.
وی افزود: پیمانکاران کارها را با ماشین آلات خود انجام می‌دهند و مشکل آنها بیشتر در بخش آسفالت است که برای این مسیر باید 700 میلیون تومان پول قیر بدهند.
صفایی در مورد شهرک شهرجو نیز گفت: در این مورد همه تعاونی‌ها مشکل تعطیلی ندارند اشکال تعاونی‌هایی که تعطیل می‌شوند این است که میزان پرداخت مردم متفاوت است و نظارت بر عهده خود تعاونی‌هاست.
وی در مورد دوبانده شدن گناباد نیز گفت: دوبانده شدن گناباد به سمت مشهد مد نظر است تا به سمت جنوب، که قسمت عمده کار انجام شده است و بیشترین ترافیک مربوط به تربت حیدریه-مشهد بود.
وی افزود: پیمانکار عملیات خاکی را با دیون خود انجام می‌دهد و پیشرفت کار بستگی به تامین منابع دارد و این در حالی است که این پروژه‌ها دارای کد ملی است.
صفایی در مورد فولاد کاویان با بیان اینکه سعی می‌کنیم که همه کارهای سرمایه‌گذاری را انجام دهیم افزود: در اسفند 88 مصوبه هیئت مدیره بانک صنعت و معدن اخذ و ابلاغ شد ولی سرمایه‌گذار بخش خصوصی باید اقدام کند.
وی از آغاز به کار کارخانه سیمان سفید فجر گناباد و اخذ نخستین قسط خبر داد و گفت: گاهی اوقات مصوباتی مطرح می‌شوند که قابل عملیاتی شدن نیست ولی برخی مصوبات قابل اجرا شدن است. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول