اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح کشور؛

30 هزار واحد مسکن مهر با روش صنعتی در حال ساخت است‌

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: 30 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور با روش صنعتی و استفاده از فن‌آوری‌های صنعت ساختمان در حال ساخت است.

30 هزار واحد مسکن مهر با روش صنعتی در حال ساخت است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسین‌پور عصر امروز در حاشیه همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان اظهار داشت: استفاده از روش‌های فناوری‌های نوین صنعتی‌سازی سبب مقاومت در سازه‌ها و سرعت در ساخت، استفاده حداکثری انرژی و مصالح و سبک‌سازی ساختمان می‌شود.
وی تاکید کرد: شهرک فناوری مهرگان مشهد پایلوت کشوری استفاده از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان است.
معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه عظیم مسکن مهر زمینه را برای اجرایی‌شدن فناوری‌های نوین صنعت ساختمان را در کشور فراهم کرد.
حسین‌پور ادامه داد: اصلی‌ترین مشکل ما در حوزه ساخت‌وسازها، سرعت پایین در اجرای پروژه‌ها، بالا بودن هزینه‌های ساخت و ساز و هزینه‌های جنبی همچون تاسیسات ساختمانی و کمبود کارگران ماهر و مصالح ساختمانی است.
معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید از فعالان عرصه صنعتی‌سازی ساختمان برای شرکت در دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان دعوت صورت پذیرد، اظهار داشت: بر این اساس و با فراهم‌کردن بسترهای تشویقی و معرفی چهره‌های برتر این امر می‌توان اقداماتی در راستای تحقق توسعه فناوری‌های نوین در حوزه ساخت و ساز کشور داشت.
حسین‌پور گفت: در حال حاضر  30 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور با روش صنعتی و استفاده از فن‌آوری‌های صنعت ساختمان ساخته می‌شود، که توسعه سخت‌افزار و ایجاد زیر‌ساخت‌ها در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول