اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان لارستان ادامه دارد؛

پرداخت تسهیلات مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر

خبرگزاری فارس: مدیر بنیادمسکن لارستان گفت: تا کنون یک‌هزار و شش نفر متقاضی دریافت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این شهرستان تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند که همچنان ادامه دارد.

پرداخت تسهیلات مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، ناصر زائری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در شهرهای زیر 25 هزار نفر خور، لطیفی، اوز، جویم، بنارویه و بیرم بالغ بر یک‌هزار و شش نفر متقاضی دریافت تسهیلات مسکن مهر بوده‌اند که تاکنون قراردادهای خود را با بانک‌های عامل منعقد و در حال ساخت واحدهای مسکونی خود هستند.
وی گفت: پرداخت تسهیلات بهسازی روستایی نیز از سال 1384 تا کنون با افزایش سالانه در این شهرستان ادامه داشته و در کنار آن تسهیلات قرض‌الحسنه تعمیر واحدهای مسکونی و احداث حمام روستایی نیز پرداخت شده است.
زائری از دیگر اقدامات انجام شده را اجرای 50 واحد مسکونی پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان فارس در شهرهای لار و بیرم اعلام کرد و ادامه داد: در سال‌های 84 و 86 و 1388 ارائه تسهیلات بازسازی به منازل شهری و روستایی آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه و بیمه کردن بیش از 3 هزار و 391 واحد مسکونی روستایی و شهری در این شهرستان به انجام رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در یک نگاه ویژه اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی را با توجه به وقوع مکرر سوانح طبیعی برعهده گرفته و در این راستا 200 هزار واحد مسکونی روستایی در دستور کار مقاوم سازی قرار گرفته‌اند و طی دو برنامه پنج ساله دولت متعهد به مقاوم سازی 2 میلیون واحد مسکونی روستایی شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول