اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

احداث 450 هزار واحد مسکن خودمالکی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 450 هزار واحد مسکن به شیوه خودمالکی در سطح کشور در حال احداث است.

احداث 450 هزار واحد مسکن خودمالکی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علی‌اصغر مهرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح مسکن 408 واحدی باقرتنگه بابلسر اظهار داشت: روند ساخت و ساز مسکن مهر در سطح کشور بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر حدود 100 هزار واحد آماده ساخت بوده که امیدواریم تا پایان دی ماه به بهره‌برداری رسد.
وی ساخت مسکن توسط خودمالکان را یکی از سیاست‌های بسیار خوب وزارت راه و شهرسازی برشمرد و افزود: استان مازندران به عنوان پایه‌گذار اجرای طرح خودمالکی در کشور بوده و از نظر ساخت و ساز مسکن خودمالکی، رتبه نخست کشور را دارا است.
مهرآبادی با اشاره به اینکه 450 هزار واحد توسط خودمالکان در سطح کشور در حال احداث است، بیان داشت: در حال حاضر ساخت و ساز مسکن مهر توسط خودمالکان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و مالکانی که در مسیر شهرها دارای زمین مرغوب با بهره‌مندی از خدمات آب، برق، گاز و تلفن باشند از تسهیلات مسکن مهر برخودار می‌شوند.
وی از افتتاح بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر مازندران امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: پروژه 408 واحدی باقرتنگه که به عنوان پایلوت انتخاب شده یکی از پروژه‌های بسیار خوب و موفق مسکن و شهرسازی مازندران بوده که در مدت کمتر از 15 ماه احداث و به بهره‌برداری رسید.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده ساکنان پروژه 408 واحدی باقرتنگه از کیفیت اجرای این پروژه بسیار راضی بوده و تنها مشکل موجود عدم بهره‌مندی ساکنان از خط تلفن بوده که طی توافقاتی که امروز با شرکت مخابرات به عمل آمده، به زودی ساکنان این واحدها از نعمت تلفن بهره‌مند می‌شوند.
مهرآبادی اذعان داشت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان مازندران از روند و شتاب خوبی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار بوده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول