اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال؛

سازمان حمل و نقل در دماوند مستقل می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از استقلال سازمان حمل و نقل ناوگان همگانی این نهاد تا پایان سال جاری خبر داد.

سازمان حمل و نقل در دماوند مستقل می‏شود
مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: از جمله موضوعات یاریگر شهرداری دماوند برای شتاب در امور خدماتی و نیز جذب نیروی انسانی، سازمان حمل و نقل همگانی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری دماوند به لحاظ کارایی و تخصص نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه است.
همتی ادامه داد: ایجاد سایر سازمان‏های وابسته به شهرداری مستلزم وجود جمعیتی بیش از 200 هزار نفر است که متاسفانه دماوند از آن برخوردار نیست.
شهردار دماوند از پیگیری‏های مستمر برای افزایش رتبه و درجه این نهاد از طریق مراجع ذی‏ربط استانی و کشوری خبر داد.
وی از ناهمخوانی جمعیت مناطق مختلف دماوند با شاخص‏های وزارت کشور برای تبدیل شدن به ناحیه سخن به میان آورد و افزود: بر اساس مولفه‏های وزارت کشور تبدیل هر منطقه از شهرداری به ناحیه مستلزم وجود جمعیتی بیش از 60 هزار نفر است.
همتی ادامه داد: مناطق دارای استعداد برای این تغییر در شهر دماوند از توده جمعیتی کمتر از این شاخص برخوردارند؛ اما بر اساس و قول مساعد مسئولان، مجوز ایجاد یک ناحیه در شهر دماوند صادر خواهد شد.
شهردار دماوند گروه کاری سازمان حمل و نقل همگانی دماوند را فعال‏ترین بخش نسبت به دیگر شهرداری‏های شهرستان دماوند خواند و افزود: این تیم فعال دست ‏کم هر 15 روز نشستی با حضور نمایندگانی از پلیس راهور، فرمانداری و مدیران دیگر بخش‏های شهرداری تشکیل می‏دهد تا موانع و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار ‏گیرد.
وی ادامه داد: از جمله نتایج این جلسات می‏توان به نصب سرعت‏گیر در معابر شهری به میزان بیش از 330 متر طول با کارشناسی پلیس راهور اشاره کرد.
همتی با ابراز ناخرسندی از طرح خط ‏کشی معابر درون‏شهری دماوند خاطرنشان کرد: در سال جاری به صورت جسته و گریخته بیش از 7 هزار متر طول خط کشی در معابر دماوند صورت گرفته است.
شهردار دماوند ادامه داد: به دلیل برخی مشکلات خصوصی پیش روی کار پیمانکاری مجری طرح خط‏ کشی معابر دماوند، این طرح فعلا متوقف مانده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول