اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش ‌و پرورش فریدونکنار خبر داد:

درخشش روبات‌های فریدونکنار در رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش ‌و پرورش فریدونکنار از درخشش روبات‌های دانش‌آموزی این شهرستان در رقابت‌های کشوری که روز گذشته در شهرستان نور برگزار شد، خبر داد.

درخشش روبات‌های فریدونکنار در رقابت‌های کشوری
سیدعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: در نخستین دوره مسابقات کشوری ربات‌های آتش‌نشان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نور برگزار شد تیم مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی حافظ این شهرستان در بین دانشجویان خوش درخشید.
وی بیان کرد: این تیم از دو سال قبل شکل گرفت و تمرینات سال گذشته آموزش مقدماتی الکترونیکی را طی کرد و از تابستان امسال مهیای حضور برای این دوره از مسابقات ربات‌های آتش‌نشان شده است.
مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه این تیم برای نخستین بار در مسابقات رباتیک حاضر شد، گفت: 16 تیم از دانشجویان استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی نور حضور داشتند.
محمدی تصریح کرد: تیم رباتیک مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی حافظ در نخستین دوره مسابقات با کسب عنوان هشتمی، کاپ اخلاق را نیز تصاحب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این تیم رضا مرادی، علی ارفعی، سینا هدایتی، محمدامین دشتبان و امیر چهره‌سا به مربیگری عمران محمدی و میثم علیزاده عضو بودند.
محمدی با بیان اینکه هدف اصلی ما پایه‌گذاری برای مسابقات ربات‌های انسان‌نما است، عنوان کرد: تیم برای مسابقات تابستان سال آینده آماده می‌شود ولی تمام تلاش ما این است که دانش‌آموزان را برای مسابقات ربات‌های انسان‌نما که در مقطع تحصیلی دبیرستان کاربرد دارد، مهیا کنیم.
وی با بیان اینکه کسب افتخار از سوی دانش‌آموزان برای این آموزشگاه بسیار اهمیت دارد، تاکید کرد: هدف ما پشتوانه‌سازی برای این شهرستان و نظام است و این دانش‌آموزان یکی دو سال در این آموزشگاه تحصیل می‌کنند اما در هر مقطع و هر آموزشگاهی برای این شهر و نظام افتخار کسب کنند، موجب سربلندی ما است که برای موفقیت‌شان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول