اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سمنان خبر داد:

ایجاد بازارچه دائمی و کمپ گردشگری در مهدیشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از اختصاص زمین برای ایجاد بازارچه و کمپ گردشگری در مهدیشهر خبر داد.

ایجاد بازارچه دائمی و کمپ گردشگری در مهدیشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حمید یزدانی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای این طرح‏ها اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی شهرستان مهدیشهر با همکاری شهرداری مهدیشهر، زمین مورد نیاز برای ایجاد این بازارچه دائمی و کمپ گردشگری را جانمایی کرده است.
وی با بیان اینکه بنای بازارچه دائمی مهدیشهر توسط شهرداری این شهر احداث می‏شود، گفت: در صورت در اختیار قرار دادن زمین، اداره کل میراث فرهنگی استان با حمایت سازمان مرکزی، بازارچه دائمی صنایع دستی را در مهدیشهر راه‏اندازی می‏کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان افزود: بر اساس جانمایی انجام شده، قرار است تا این بازارچه در پارک آبشار مهدیشهر جنب دیوار پمپ بنزین ساخته شود.
یزدانی افزود: بر اساس توافق با شهرداری مهدیشهر، یک قطعه زمین نیز در پارک الغدیر این شهرستان برای ایجاد کمپ گردشگری اختصاص یافته است.
شهرستان مهدیشهر در حدود 20 کیلومتری شمال سمنان واقع است که در گذشته به "سنگسر" معروف بوده است.
از مراکز دیدنی تاریخی مهدیشهر می‏توان به امامزاده قاسم زیارت مربوط به دوره ایلخانی، شیر قلعه و کافر قلعه با قدمت پیش از اسلام و غار دربند اشاره کرد.
مهدیشهر به دلیل آب و هوای مناسب و طبیعت زیبا در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول