اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس مطرح کرد:

فرماندار شیراز منتظر حکم وزیر کشور

خبرگزاری فارس: استاندار فارس در مورد علت تاخیر در انتصاب فرماندار شیراز گفت: گزینه نهایی برای تصدی این مسئولیت مدت‌هاست که به وزارت کشور معرفی شده است.

فرماندار شیراز منتظر حکم وزیر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسین صادق عابدین بعد‌ از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید برای زمان مشخص شده و معرفی رسمی فرماندار شیراز که فردی بومی است منتظر حکم وزیر کشور باشیم.
صادق‌عابدین در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر آخرین وضعیت رفع معارض زمین بیمارستان 500 تخت‌خوابی شیراز بیان داشت: امروز رفع معارض شده و این زمین برای آغاز عملیات ساخت و ساز در اختیار تامین اجتماعی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی برای اجرای مقدماتی آن از اعتبار برخوردار است که امیدواریم تا پایان امسال ساخت این بیمارستان بزرگ آغاز شود. 
وی با بیان اینکه به افرادی که مقابل قانون بایستند به هیچ وجه اجازه فعالیت داده نمی‌شود، تصریح کرد: عده‌ای در این موضوع سوء استفاده کرده‌اند که از طریق قانون پیگیر آن هستیم.
رئیس شورای تامین استان فارس در ادامه ابراز داشت: این زمین تعدادی معارض داشته که دادستانی در مورد آن حکم داده است و محکم به دنبال اجرای قانونی آن هستیم.
استاندار فارس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از امنیتی شدن انتخابات با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این استان به دنبال ایجاد جلب اعتماد عمومی هستیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در این زمینه با کارگزاران انتخابات جلسه برگزار کرده و به آنان اعلام کرده‌ایم که باید به گونه‌ای عمل کنند تا میزان اعتماد مردم را بالا برده تا شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم.
استاندار فارس بیان داشت: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته 60 درصد مردم فارس واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
صادق‌عابدین افزود: برای انتخابات پیش رو ایجاد جو اعتماد، رعایت کامل قانون و توجیه دست‌اندرکاران انتخابات در دست برنامه‌های استانداری فارس است.
وی تصریح کرد: از کاندیداها انتظار داریم شرایط این دوره از انتخابات را احساس کرده و فضا را از احساسی شدن خارج کنند.
نماینده عالی دولت در استان فارس اضافه کرد: باید طوری کاندیداها سخنرانی‌های خود را انجام دهند که در جامعه فضای معقول برای انتخابات ایجاد شود و وعده‌های قابل تحقق به مردم دهند.
صادق همچنین عابدین گفت: مردم نباید از نماینده انتظار داشته باشند که در عرصه اجرایی کشور تحولاتی را ایجاد کنند و امیدواریم طوری وعده‌ها داده شود که استقلال قوا خدشه‌دار نشود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول