اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید وزیر دادگستری از اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی چناران

خبرگزاری فارس: وزیر دادگستری از طرح توسعه ساختمانی اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی چناران، کارگاه‌های حرفه‌آموزی و برنامه اشتغال زندانیان بازدید کرد.

بازدید وزیر دادگستری از اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی چناران
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌های خراسان رضوی، سیدمرتضی بختیاری ضمن بازدید از پروژه جدید اردوگاه در نشستی که با مهندسان مجری طرح برگزار شد بهره‌برداری از پروژه جدید اردوگاه را تا پایان سال جاری مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با توجه به تراکم زندانیان استان به ویژه زندان مرکزی مشهد انتظار می‌رود براساس برنامه زمان‌بندی ابلاغی فاز اول این پروژه تا اسفند ماه سال جاری مورد بهره‌برداری و آماده اسکان برای زندانیان مواد مخدر قرار گیرد.
بختیاری ضمن تشکر از مدیرکل زندان‌های استان و مدیر اردوگاه چناران به خاطر راه‌اندازی پروژه آبرسانی از چناران به اردوگاه درباره پیگیری اجرای پروژه گازرسانی به اردوگاه چناران قول مساعد داد‌.
در ادامه این بازدید مدیرکل زندان‌های استان از روند پیشرفت پروژه و برنامه‌های اشتغال زندانیان گزارشی ارائه کرد و افزود: براساس برنامه‌‌ریزی صورت گرفته پروژه جدید در حال احداث شامل 8 اندرزگاه نگهداری با 12 هزار متر مربع زیر‌بنا تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که در کاهش تراکم زندانیان استان به ویژه زندان مشهد اثرگذار است.
سید محمد موسوی با اشاره به اینکه اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران یکی از پنج اردوگاه بزرگ جداسازی زندانیان مواد مخدر از دیگر زندانیان می‌باشد گفت: این اردوگاه در راستای ایجاد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان مواد مخدر در بخش‌های کشاورزی، معدن، دامپروری، صنایع دستی و صنایع سبک برنامه‌ریزی داشته تا زندانیان ضمن تحمل حبس در کارگاه‌ها و مزارع اردوگاه مشغول به کار  و در برنامه‌های حرفه‌آموزی شرکت کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول