اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد؛

برنامه‌های وزیر بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، یاسوج، برنامه‌های وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

برنامه‌های وزیر بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد
سید رشید غفاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سفرهای ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد همواره موجب برکت در این استان شده است.
رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر چهارم هیئت دولت به این استان چندین پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.
وی با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور و وزرا به استان کهگیلویه و بویراحمد فردا چهارشنبه انجام می‌شود، گفت: در طول این سفر خانه بهداشت روستای گندی‌خوری به نمایندگی از 12 خانه بهداشت در این استان توسط وزیر بهداشت و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.
غفاری، افتتاح مرکز بهداشتی درجه یک سی‌سخت را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و ادامه داد: این مرکز بهداشتی به نمایندگی از پنج مرکز بهداشت در شهرستان دنا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کارایی مصوبات سفرهای چندگانه رئیس جمهوری، عنوان کرد: سالن چندمنظوره ورزشی در سایت آموزشی این دانشگاه با تجهیزات بسیار خوب در این سفر افتتاح شده و با تجهیزاتی چون سالن تیراندازی، سالن فوتسال، بدمینتون، هندبال و همه ورزش‌های سالنی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
غفاری تصریح کرد: خوابگاه دانشجویی خواهران یکی از مصوبات مهم سفرهای رئیس‌جمهوری به این استان بوده که هم‌اکنون با سرعت مطلوبی در حال اتمام است که در این سفر مورد بازدید وزیر بهداشت قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد به کلنگ‌زنی چند پروژه دانشگاهی اشاره کرد و گفت: سلف سرویس و استخر شنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جمله طرح‌هایی است که در سفر چهارم ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می شوند.
این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بازدید از زمین چمن فوتبال دانشگاه، سالن اجتماعات، دارالقران، خوابگاه 250 نفره خواهران و زمین محل احداث شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در طول سفر چهارم هیئت دولت به این استان اعلام کرد.
غفاری خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در این سفر با اعضای هیئت علمی، متخصصین، نمایندگان کارکنان و دانشجویان دیدار می‌کند و در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آخرین تحولات و برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را مورد بررسی قرار می‌دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول